مدیر جامعه هتلداران ایران:
مازندران تنها استانی که در مسائل هتل ها شکایتی ندارد
با توجه به کارهای میدانی این ارگان درصد رضایت مسافران و مهمانان بیش از ۹۷ درصد است و این درصد بسیار بالایی برای این استان است.
مدیر جامعه هتلداران ایران گفت: مازندران تنها استانی در کشور است که در مسائل هتل ها شکایتی ندارد
به گزارش خبرنگار ایلنا از ساری، مدیر جامعه هتلداران ایران با اشاره به اینکه مازندران تنها استانی در کشور است که در مسائل هتل ها شکایتی ندارد اظهار داشت: با توجه به کارهای میدانی این ارگان درصد رضایت مسافران و مهمانان بیش از ۹۷ درصد است و این درصد بسیار بالایی برای این استان است.
" خسرو ایرانپور " در ستاد اجرایی خدمات سفر مازندران در گفتگو با خبرنگاران با اشاره به اینکه تراکم هتل ها در یک نقطه مازندران نیست و پراکندگی دارد، اظهارداشت: با توجه به بیش از ۲۰ هزار تخت و ۶ میلیون ورودی زیر مجموعه جامعه هتلداران که تعداد تخت نسبت به ورودی اندک است.
وی بیان کرد: هتل ها از آذر ماه توسط مهمانان رزرو می شود و برخی از هتل ها برای مهمانان دائم و گذری فعالیت می کنند.
رئیس جامعه هتلداران مازندران با بیان اینکه اکثر مسافرین و مردم دوست دارند از طبیعت استفاده کنند، افزود: از مسافرین خواستار استفاده از سیستم هتل ها شد بدلیل اینکه یکی از بزرگترین محورهای سرمایه گذاری در استان گردشگری هتل است.
ایرانپور با اعلام اینکه در افق ۴۰۴ باید ۲۰ میلیون گردشگر ورودی داشته باشیم و استان مازندران در این زمینه سهم بسیار عظیمی داشته باشد، گفت: برای ارائه سهم عظیم مسافر در استان باید سفرها سالیانه شود.
وی با بیان اینکه در سال جاری هیچ افزایش قیمتی در هتل نداشتیم، اذعان داشت: با توجه به افزایش قیمت هتل ها در سال های قبل جامعه هتلدران مازندران ۵۰ درصد تخفیف برای مهمانان برای ایام غیر پیک سفر در نظر می گیرد.
ایرانپور با اشاره به اینکه برای انبوه سازی سفرها باید با همکاری آژانس ها تورگردانی را در استان نهادینه کرد، گفت: با نهادینه شدن فرهنگ تور گردانی در استان می توان تمام آحاد جامعه با قیمت مناسب با تور مسافرت کنند.
وی بیان کرد: تعطیلات نوروز بزرگترین حجم مسافر جابجا شده در دنیاست که باید پذیرای خوبی برای ورود مسافران به استان در این ایام باشیم.