خبرگزاری کار ایران

مدیر کل سازمان صدا و سیمای مازندران در دیدار با اعضای ستاد هفته کارگر:

قشر کارگری همواره مورد توجه رسانه ملی بوده است

قشر کارگری همواره مورد توجه رسانه ملی بوده است
کد خبر : ۱۵۶۰۷۲

رسانه های بیگانه مترصد این هستند که ما چه می گوییم تا از حرفها بر علیه ما استفاده کنند. بنابراین باید سعی کرد به نقاط قوت بیشتر جلوه بخشید.

مدیر کل سازمان صدا و سیمای مازندران گفت: برنامه های هفته کار و کارگر باید در راستای معرفی دست آوردهای این قشر زحمت کش باشد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از ساری " بهرام حمیدی " با بیان اینکه قشر کارگری همواره مورد توجه رسانه ملی بوده است افزود: رسانه های بیگانه مترصد این هستند که ما چه می گوییم تا از حرفها بر علیه ما استفاده کنند. بنابراین باید سعی کرد به نقاط قوت بیشتر جلوه بخشید.

مدیر کل سازمان صدا و سیمای مازندران ادامه داد: باید فضایی ایجاد کنیم تا علاوه بر رسیدگی به مشکلات جامعه کارگری نقاط مثبت و موفقیت ها بیشتر نمود پیدا کند.

وی با اشاره به اینکه باید در طول ۳۶۵ روز سال برای گفتگو و تبادل نظر وقت بگذاریم اظهار داشت: تنها وظیفه رسانه ملی برجسته کردن مشکلات نیست و با پررنگ نشان دادن دست آوردها زمینه را برای پیشرفت بیشتر مهیا می کند.

ارسال نظر
پیشنهاد امروز