خبرگزاری کار ایران

پنجمین جشنواره ابوذر مازندران برگزار می‌شود

پنجمین جشنواره ابوذر مازندران برگزار می‌شود
کد خبر : ۱۵۳۷۷۴۱

آیین گرامیداشت شهدای رسانه و اختتامیه پنجمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر در نیمه اول مهرماه در محمودآباد برگزار می‌شود.

 به گزارش ایلنا، احسان آهنگر امروز چهارشنبه در نشست خبری گرامیداشت شهدای رسانه و اختتامیه جشنواره رسانه‌ای ابوذر و جام رسانه امید ضمن تسلیت و‌تهنیت شهادت سید حسن نصرالله و شهید نیلفروشان و تبریک عملیات غرورآفرین فرزندان جسور سپاه پاسداران، گفت: امیدوارم این حرکت فتح بابی برای نابودی و اضمحلال هرچه زودتر رژیم غاصب اسرائیل شود.

وی افزود: این رویداد فرصت طلایی برای تجدید عهد جامعه رسانه‌ای استان با شهدا و بستر مناسب برای اتحاد و همدلی و وفاق اصحاب رسانه است.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد مازندران گفت: در دنیایی که تلاش می‌شود ارزش‌ شهید کم شود، نگه داشتن یاد شهدا وظیفه است و رسالت رسانه را در این حوزه سنگین است.

آهنگر ادامه داد: نباید کاری کنیم که غبار فراموشی بر روی یاد و نام شهدا بنیشیند.

سرهنگ عبدالمهدی حق‌شناس رئیس بسیج رسانه مازندران  با گرامیداشت یاد و خاطره ۲۸ شهید رسانه مازندران، به برگزاری جشنواره جام امید رسانه برای نخستین بار در استان خبر داد و گفت: بیش از ۱۰۸ خبرنگار با تولید بیش از ۲۸۰ خبر شرکت کردند.

وی افزود: همچنین رویداد« رسانه طنین» ویژه بانوان مازندران در راستای رویداد « حریم رسالت» در استان برگزار و برگزیدگان این رویداد به جشنواره کشوری معرفی می‌شوند‌.

مهدی اختیاری شهردار محمودآباد نیز در این نشست با بیان اینکه فعالیت‌های فرهنگی در کنار کارهای عمرانی مورد توجه تیم‌ مدیریت شهری این شهر است، گفت: از همه موضوعات فرهنگی در. استانی جهاد تبیین استقبال می‌کنیم.

وی افزود: در حوزه فرهنگی نگاه هزینه‌ای نداریم و اعتقاد داریم که فعالیت در حوزه فرهنگی سرمایه‌گذاری است و برگزاری این رویداد یک برنامه‌ و سرمایه‌گذاری برای معرفی قابلیت محمودآباد است.

دبیر جشنواره رسانه‌ای ابوذر به برگزاری پنجمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر در مازندران اشاره کرد و گفت: این جشنواره روز شنبه ۱۴ مهرماه در شهرستان محمودآباد برگزار می‌شود.

حسین احمدی با بیان اینکه ۷۸۰ اثر به این جشنواره ارسال شده است، افزود: با پالایش صورت گرفته ۶۱۰ اثر به مرحله داوری راه یافت.

وی گفت: از تعداد اثر، ۱۱۷ گزارش، ۹۰ تیتر، ۷۱ پادکست، ۴۸ مصاحبه، ۱۰۴ عکس، ۶۹ کلیپ، ۲۴ مستند، ۲۸ اثر مکتوب و ۳۸ اثر چند رسانه‌ای بوده است.

احمدی افزود: علی‌اکبر قاضی زاده در بخش گزارش، احمد میرعابدینی در بخش یادداشت، مریم سلیمی در بخش چند رسانه‌ای، بهروز فرهمند در بخش تیتر و علیرضا کتابدار در بخش مصاحبه آثار خبرنگاران را داوری کردند.

وی ادامه داد: ۳۷ اثر برگزیده در بخش‌های مختلف استان حائز رتبه شدند.

دبیر جشنواره ابوذر گفت: برای سومین سال متوالی کتاب جشنواره به چاپ‌ رسید که حاوی بیانیه داوران و آثار برگزیده است.

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز