خبرگزاری کار ایران

در جلسه شورای اداری فرمانداری ویژه شهرستان بابل انجام پذیرفت؛

مراسم تودیع و معارفه معاونین فرمانداری ویژه شهرستان بابل

مراسم تودیع و معارفه معاونین فرمانداری ویژه شهرستان بابل
کد خبر : ۱۴۸۷۷۹

عناوین در نظام ما به همین معنای خدمت داده می‌شود؛ لذا آنچه به جایگاه مدیریت، وجاهت می‌بخشد حفظ ارزش‌ها و آرمان‌های امام راحل و منویات مقام معظم رهبری است.

مراسم تودیع ومعارفه معاونین فرمانداری ویژه شهرستان بابل در جلسه شورای اداری این شهرستان وبا حضور رجب ملائی رئیسی، معاون استاندار وفرماندار ویژه شهرستان بابل و مدیران اجرایی در سالن اجتماعات فرمانداری برگزار شد.

به گزارش ایلنا از بابل، سیدمجتبی حکیم بعنوان معاون سیاسی و اجتماعی و تقی‌زاده بعنوان سرپرست معاونت برنامه ریزی و عمرانی این فرمانداری معرفی شدند.

در این جلسه ملائی، معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان بابل با تقدیر از عملکرد آقایان زاهدپاشا و کبوفیروزجائی، معاونین سابق این فرماندار ی، بیان داشت: این دو بزرگوار از افراد مخلص و زحمت‌کشی بودند که بیش از توان خود برای رفع مشکل شهرستان بابل تلاش کردند و سربلند از خدمتگزاری، سکان مسئولیت را به دست افراد بعد از خود سپردند.

فرماندار ویژه شهرستان بابل با آرزوی توفیق برای آقایان حکیم و تقی‌زاده، معاونین جدید فرمانداری بابل اذعان داشت: این عزیزان بایدبا بکارگیری از تجربیات گذشته خود، زمینه توسعه شهرستان را فراهم نمایندو در کنار تجارب و تخصص خود، توجه به پروردگاررا بعنوان عاملی قدرتمند مدنظر قرار دهند.

وی اظهار داشت: فرمانداری شناسنامه شهرستان است و در تمام مجالس و محافل چهره یک مدیر موفق را از فرمانداری شهرستان انتظار دارند.

نماینده عالی دولت در شهرستان بابل ملاک مسئولان را خدمت بی‌منت به مردم دانست وافزود: عناوین در نظام ما به همین معنای خدمت داده می‌شود؛ لذا آنچه به جایگاه مدیریت، وجاهت می‌بخشد حفظ ارزش‌ها و آرمان‌های امام راحل و منویات مقام معظم رهبری است.

وی گفت: وظیفه مسئولان تلاش در رفع مشکلات مردم با توجه به ظرفیت‌هایی است که در اختیار دارند.

سپس محمدزاهد پاشا و کبود فیروزجائی، معاونین سابق فرمانداری ویژه شهرستان بابل گزارشی از طول مسئولیت خویش در پست معاونت فرمانداری شهرستان بابل ارائه نمودند.

درپایان لوح‌های تقدیر و هدایائی به معاونین سابق فرمانداری ویژه شهرستان بابل به رسم یادبود اهدا شد.

ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز