خبرگزاری کار ایران

هم‌زمان با گرامیداشت دهه فجر؛

افتتاح و کلنگ‌زنی ۱۱۴۷ پروژه عمرانی و اقتصادی در مازندران

asdasd
کد خبر : ۱۴۴۳۸۸۵

استاندار مازندران گفت: هم‌زمان با دهه فجر هزار و ۱۴۷ پروژه در استان با ۹ هزار و ۷۷۳ میلیارد تومان اعتبار افتتاح و کلنگ زنی می‌شود.

به گزارش ایلنا، سید محمود حسینی‌پور با گرامیداشت چهل و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی گفت:  پروژه‌های دهه مبارک فجر شامل افتتاحی و کلنگ‌زنی در سطح استان هزار و ۱۴۷ پروژه با اعتبار ۹ هزار و ۷۷۳ میلیارد تومان عنوان کرد و گفت: از این تعداد هزار و ۳۱ پروژه به ارزش هشت هزار و ۷۲ میلیارد تومان افتتاح و ۱۱۶ پروژه با هزار و ۷۰۱ میلیارد تومان کلنگ زنی می‌شود.

وی، طرح‌های اشتغالزایی، تولیدی، صنعتی و خدماتی را  با اشتغالزایی حدود ۳۷۰۰ نفر را از ۱۴۹ پروژه با سرمایه‌گذاری ۲۷۱۳ میلیارد تومان اعلام کرد و افزود: با بهره‌برداری از این طرح‌ها برای ۳ هزار و ۷۰۰ نفر شغل ایجاد می‌شود.

استاندار مازندران شمار طرح‌ها و پروژه‌های عمرانی را ۸۸۲ پروژه اعلام کرد و گفت: این پروژه‌ها با سرمایه‌گذاری ۵ هزار و ۳۵۹ میلیارد تومان در حین اجرا ۶ هزار و ۸۰۰ اشتغال ایجاد کرد.

وی افزود: بیشترین تعداد پروژه مربوط به شهرستان ساری با ٢٠٢ پروژه و کمترین آن مربوط به شهرستان نوشهر با ٢٧ پروژه است و بیشترین آمار افتتاح پروژه‌ها از لحاظ اعتباری در شهرستان بابل هزار و ۳۷۲ میلیارد تومان و کمترین میزان مربوط به شهرستان کلاردشت با پنج میلیارد تومان است.

وی اعلام کرد: عملیات اجرایی یک طرح سرمایه‌گذاری خارجی به ارزش ۴۰ میلیون دلار نیز احتمالا در دهه فجر آغاز می‌شود.

حسینی‌پور افزود: در مجموع با افتتاح طرح‌های عنوان‌شده، ۱۰ هزار و ۱۰۰ اشتغال جدید ایجاد می‌شود.

استاندار مازندران گفت: بنا بر دستورات رییس جمهور، تمام تلاش ما در استان این است که طرح‌های نیمه تمام را به پایان برسانیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز