خبرگزاری کار ایران

عضو شورای شهر ساری:

انتقال زباله‌ساری به منطقه چهاردانگه مناسب نیست

انتقال زباله‌ساری به منطقه چهاردانگه مناسب نیست
کد خبر : ۱۴۰۰۵۲

ساری برای حمل زباله سالانه ۱۲ میلیارد هزینه می‌کند آنهم جهت دفع غیر بهداشتی چون حمل زباله به چهاردانگه این منطقه را دچار آسیب‌های زیست محیطی کرده است.

علی اکبر زلیکانی، عضو شورای شهر ساری در نشست مشترک اعضای شورای شهر و شورای شهرستان ساری با تاکید بر این این جلسات کاربردی نیست، گفت: باید دستورکارهای مشخص تری داشته باشیم.

به گزارش ایلنا از ساری، وی بر خلاف شهرستان‌های دیگر استان، شورای شهرستان ساری امکان نظارت بر شورای شهر را ندارد افزود: ارتباطات ما اگردر حوزه کار‌شناسی قرار گیرد می‌توانیم به هم کمک کنیم.

زلیکانی تصریح کرد: شورای شهر به مشکلات و محدودیت‌های مالی شورای شهرستان واقف است و اگر بتواند کمک می‌کند و درعین حال انتظاراتی از شورای شهرستان دارد مبنی بر اینکه وظیفه نظارتی خود را بخوبی ایفا کند.

عضو شورای شهر ساری خاطرنشان کرد: شورای شهرستان یک شورای فرا دستی برای شورای شهر است و باید بخشی از مشکلات شهر را پیگیری کند از جمله مشکل آبرسانی شهر را که از سال‌ها پیش شروع شده و تا ۱۰ سال دیگر هم به نتیجه نمی‌رسد در حالی که مثلاً در شهر قم این پروژه با صرف یک هزار میلیارد ظرف کمتر از دو سال اجرا شد.

وی بیان کرد: اگر در ساری این کار انجام نشده مشکل از ماست که باید مجدانه پیگیر مسایل باشیم.

زلیکانی گفت: شورای شهرستان هم ردهٔ فرمانداری است و باید از فرمانداری توضیح بخواهد و باید این کار را در مورد مشکل آب و مشکل زباله انجام دهد.

وی ادامه داد: انتقال زباله ساری به منطقه چهاردانگه ساری مناسب نیست ولی هیچ کسی در این ارتباط پاسخ‌گو نیست.

عضو شورای شهر ساری یادآور شد: ساری برای حمل زباله سالانه ۱۲ میلیارد هزینه می‌کند آنهم جهت دفع غیر بهداشتی چون حمل زباله به چهاردانگه این منطقه را دچار آسیب‌های زیست محیطی کرده است.

زلیکانی ضمن بیان هم پوشانی اعضای شورا‌ها خواستار شد: از ظرفیت‌های شورای شهر در شورای شهرستان استفاده شود.

ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز