خبرگزاری کار ایران

مدیرکل تعاون، کار ورفاه اجتماعی مازندران:

خانه‌دار شدن کارگران از طریق مسکن ملی محقق می‌شود

خانه‌دار شدن کارگران از طریق مسکن ملی محقق می‌شود
کد خبر : ۱۳۰۰۸۱۸

یازدهمین جلسه شورای هماهنگی تعاون، کار و رفاه اجتماعی مازندران با حضور باقری رئیس شورا و مدیران عضو شورا به میزبانی مدیریت شعب بانک رفاه استان برگزار شد.

به گزارش ایلنا،یازدهمین جلسه شورای هماهنگی تعاون، کار و رفاه اجتماعی مازندران با حضور اعضای شورا و محمدمنصور عظیم زاده مدیرکل ارتباطات و نظارت مردمی سازمان تامین اجتماعی کشور  به میزبانی بانک رفاه استان برگزار شد.

عظیم زاده با بیان اینکه سیستم پاسخگویی پل ارتباطی بین سازمان و شهروندان است بیان کرد:روزانه ۱۲ هزار مشاوره حضوری و هزار و ۲۰۰ درخواست غیرحضوری در شعب سراسر کشور به ثبت رسیده است.

علی باقری مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی مازندران نیز در این جلسه، ضمن تبریک فرا رسیدن ۲۹ آبان سالروز ملی تصویب قانون کار اظهار کرد: مسئله مسکن کارگران با ایجاد یک وحدت رویه مرتفع خواهد شد.

وی افزود: قطعا کارگران نیاز به سهم آورده دارند و در قالب تشکل های تعاونی نیز می توانند تصمیم بگیرند و خودشان به صورت گروهی مثل مسکن مهر انبوه سازی کنند و در این راه از کمک ما برخوردار خواهند بود.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی مازندران با تاکید بر رفع تمامی مسائل مسئله و مشکلات کارگران اظهار کرد: اساس تشکیل شورای هماهنگی نیز همین بوده و باید با هم اندیشی و هم افزایشی از مسائل کارگران بکاهیم.

 مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی مازندران با اشاره به اهمیت تحقق شاخص های ارزیابی اقتصادی بیان کرد: این شاخص ها به همه استان ها تکلیف شده و در مازندران نیز مکاتباتی از سوی مسئولان استانی با سازمان مربوطه و دستگاه های حاضر انجام شده و بر  رعایت شاخص های مد نظر (چون مهارت آموزی و... ) تاکید گردید.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی مازندران با اشاره به سهم بخش تعاون در اقتصاد بیان کرد: متاسفانه علیرغم همه دلسوزی ها و اقدامات مناسبی که سال های گذشته در این بخش انجام می شد نتایج در حد انتظار نبوده است اما خوشبختانه با روی کار آمدن  معاونت جدید امور تعاون وزیر، اتفاقات خوبی را شاهد هستیم و در همین رابطه هفته آینده میزیان ایشان،خواهیم بود.

باقری عملکرد منابع بند الف تبصره ۱۸ و بند ب تبصره ۱۶ را مطلوب ارزیابی کرد و گفت: بانک های عامل قطعا در این منابع برنامه و عملکرد خوبی دارند و در این باره گزارش های کاملی ارائه داده اند.

محمد الله مرادی مدیر شعب بانک رفاه استان مازندران نیز در این جلسه با اظهار اینکه بانک رفاه کارگران در کنار شبکه بانکی از یک طرف و در کنار سازمان های تابعه وزارت تعاون از طرف دیگر وظیفه خدمت رسانی به آحاد و اقشار جامعه را بر عهده دارد، گفت: خوشبختانه آمار عملکردی بانک رفاه استان در سال جاری در ارتباط با خود سازمان ها و ادارات تابعه وزارت تعاون (مثل تامین اجتماعی، مدیریت درمان، سازمان بهزیستی، کمیته امداد و... ) مثبت و بسیار مطلوب بوده و توانسته در کنار مدیران سایر مجموعه های مرتبط، راهگشای مسائل و مشکلات مراجعان باشد.

 

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز