۶ تا ۱۰ بهمنماه در ساری؛
نمایشگاه صد آگهی مطبوعاتی دهه ۲۰ تا ۵۰ برگزار میشود
نمایشگاه صد آگهی مطبوعاتی دهه ۲۰ تا ۵۰ با عنوان صد آگهی و صد خاطره در ساری برگزار میشود. / همایش مدیریت تبلیغات هم در حاشیه این نمایشگاه برگزار میشود.
دبیر همایش مدیریت تبلیغات، گفت: نمایشگاه صد آگهی مطبوعاتی دهه ۲۰ تا ۵۰ برگزار میشود.
به گزارش ایلنا، علی فرحآبادی در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: نمایشگاه صد آگهی مطبوعاتی دهه ۲۰ تا ۵۰ با عنوان صد آگهی و صد خاطره در ساری برگزار میشود.
وی با اشاره به اینکه این نمایشگاه از ششم تا دهم بهمنماه در ساری برگزار میشود، گفت: همایش مدیریت تبلیغات هم در حاشیه این نمایشگاه برگزار میشود.
فرحآبادی تصریح کرد: احساس نیاز به تولید آگهی و مجموعه آگهیهای پیچیدهٔ تبلیغاتی از زمانی در کشور ما و دیگر کشورهای جهان به وجود آمد که تولیدکنندگان و صاحبان کارخانهها به پیچیدگی روند شهرنشینی و جریانات طبقات مختلف اجتماعی پی بردند.
وی ادامه داد: تولید کالای مشابه هم باعثرقابت سنگینی بین صاحبان کالا شد.
دبیر همایش مدیریت تبلیغات گفت: این رقابت باعثمیشد که صاحبان سرمایه و کالا به فکر فروش هرچه بیشتر محصولات خود باشند و در این راستا تبلیغات هم پیشرفت قابل ملاحظهای کرد.
فرحآبادی با اشاره به اینکه در برگزار این نمایشگاه، عکسهایی از کتابی با همین عنوان، به نمایش درمیآید، تصریح کرد: کتاب «صدآگهی مطبوعاتی دهه ۲۰ تا ۵۰» از انتشارات ایده خلاقیت است و در بخشهایی از این کتاب به محدودیت جراید در عصر پهلوی اول، روزنامه اطلاعات گشایشی در ارتباطات نوین، از نیازمندیها تا آگهی، از آگاهی تا آگهی، تبلیغات پس از مصدق و ملی شدن نفت و… پرداخته شده است.