خبرگزاری کار ایران

هواشناسی مازندران پیش‌بینی کرد:

هوای مازندران خنک می‌شود

 هوای مازندران خنک می‌شود
کد خبر : ۱۲۱۸۲۲۰

هواشناسی مازندران پیش‌بینی کرد که هوای مازندران تا پایان هفته خُنَک و با بارش‌های پراکنده همراه می‌شود.

 

به گزارش خبرگزاری ایلنا گفت: معاون توسعه و پیش‌بینی هواشناسی مازندران گفت: از امروز تا پایان هفته هوای استان به نسبت دیروز ۱۰ تا ۱۵ درجه خنک، با بارش‌های پراکنده و وزش باد خواهد بود.

وی افزود: در پی فعالیت جریانات جنوبی دیروز در استان، ساری با ۳۹ درجه گرم‌ترین و کلاردشت صبح امروز با ۷ درجه بالای صفر خنک‌ترین مناطق بودند.

معاون توسعه و پیش‌بینی هواشناسی مازندران همچنین به وزش باد نسبتاً شدید دیشب در استان اشاره و گفت: بیشترین وزش باد با ۹۰ کیلومتر بر ساعت مربوط به رینه لاریجان بود.

اسدی افزود: دریا صبح امروز مواج است و بعدازظهر از ارتفاع موج کاسته می‌شود.

وی افزود: بر اساس هشدار زرد هواشناسی استان، دیروز سه‌شنبه ۲۳ فروردین ۱۴۰۱ شاهد افزایش محسوس دمای هوا در استان بودیم به‌طوری‌که بیشینه دمای هوا در ساری و شیاده بندپی بابل به ۳۹، قراخیل قائم‌شهر ۳۸، آمل ۳۷ و بندر امیرآباد به ۳۶ درجه رسید.

اسدی با اشاره به اینکه دمای هوا در ساری، قراخیل قائم‌شهر، آمل و بندر امیرآباد نسبت به دوره آماری بلندمدت رکورد جدیدی را ثبت کرد گفت: ساری با ۳۹ درجه بعد از اهواز ۴۰ درجه‌ای، گرم‌ترین مرکز استان بوده است.

وی همچنین به وزش باد شدید سه‌شنبه‌شب در اکثر شهر‌های استان اشاره کرد و افزود: بیشترین سرعت وزش باد از رینه به میزان ۹۰ کیلومتر بر ساعت و رامسر با ۸۳ کیلومتر بر ساعت توسط کارشناسان هواشناسی استان ثبت شد

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز