خبرگزاری کار ایران

نماینده ولی فقیه در مازندران:

دستگاه‌های نظارت دستکاری و اصلاح شوند

دستگاه‌های نظارت دستکاری و اصلاح شوند
کد خبر : ۱۱۴۷۳۰۷

نماینده ولی فقیه در مازندران با محکوم کردن جمعی از اخلالگران اقتصادی تاکید کرد که دستگاه‌های نظارت دست‌کاری و اصلاح شوند.

به گزارش خبرگزاری ایلنا، آیت‌الله محمدباقر محمدی لائینی در خطبه‌های نماز جمعه امروز ساری نمازگزاران را به تقوای الهی دعوت کرد و گفت: تقوا مدیریت بر خویشتن در مقابل شهوت و غضب محسوب می‌شود؛ حفظ کردن در شرایط غضب نشانه تقوای الهی است.

وی افزود: استکبار و استعمار و ظلم دنیا را فراگرفته است و این مسئله حضرت منجی عالم بشریت را اندوهگین می‌کند در حالی حضرت مهدی موعود (عج) غم و اندوه امت را دارد و بیش از دیگران منتظر فرج و ظهور است.

نماینده ولی فقیه در مازندران  با بیان اینکه انسان مؤمن از رحمت خداوند مأیوس نمی‌شود، گفت: فرج، بخشی از رحمت خداوند محسوب می‌شود و درخواست فرج برگرفته از اصلی در سنت الهی است.

وی با گرامیداشت سالروز میلاد باسعات حضرت رسول اکرم (ص) و امام جعفر صادق (ع) افزود: شخصیت دینی، مذهبی و هویت ما به واسطه زحمات این بزرگواران شکل گرفته است.

آیت‌الله لائینی با بیان اینکه پیامبر اسوه اخلاق حسنه و الگوی مهر و محبت بوده است، بر لزوم ترویج اخلاق نبوی در جامعه تاکید کرد.

نماینده ولی فقیه در مازندران به هفته تربیت بدنی اشاره و خواستار تقویت بستر و زیرساخت‌های ورزش برای پیشگیری از آسیب‌های مختلف اجتماعی شد و خاطرنشان کرد: خیران باید پای کار بیایند و نسبت به ایجاد زیرساخت‌ها اقدام کنند.

آیت‌الله لائینی با بیان اینکه آمار در برنامه‌ریزی وتصمیمات حرف اول می‌زند، گفت: اگر آمار درستی نداشته باشیم تمام برنامه‌ریزی های ما غلط از آب درخواهد آمد.

نماینده ولی فقیه در مازندران اقدام ممنوعیت ورود محصولات لوازم خانگی کشور کره را تصمیم درستی دانست و گفت: تولیدکنندگان داخلی نباید از این مسئله سوء استفاده کنند و نسبت به افزایش قیمت و کاهش کیفیت اقدام کنند.

 وی محکومیت جمعی از اخلال گران اقتصادی مانند رئیس اسبق بانک مرکزی و غیره را اقدامی مناسب دانست وگفت: آن‌هایی که 60 تن طلا را بی‌رویه وارد بازار کردند مجرمان اصلی هستند. 

امام جمعه ساری با بیان اینکه دستگاه‌های نظارتی کشور ناکارآمد هستند،  افزود: دستگاه‌های نظارتی باید دستکاری و اصلاح شوند.

نماینده ولی فقیه در مازندران با اشاره به اینکه ساری در سال 2022 به عنوان پایتخت گردشگری، میزبان کشورهای عضو اکو است،از استاندار مازندران و دیگر مسئولان خواستار توجه ویژه به این رویداد مهم شد و گفت: این سازمان 850 میلیارد دلار گردش مالی و 500میلیون نفر جمعیت دارد و باید زیرساخت‌ها برای این رویداد منطقه‌ای مهیا شود.

آیت‌الله لائینی افزود: مسئولان مربوطه نیروهای خود را برای این میزبانی بسیج کند تا آبروی مرکز استان در این رخداد مهم حفظ شود.

نماینده ولی فقیه در مازندران سالروز فریاد حضرت امام راحل علیه قضیه کاپیتولاسیون را گرامی داشت و بیان کرد: ملت ما حق دارند علیه استکبار شیطانی فریاد مرگ بر آمریکا سر دهد.

 

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز