خبرگزاری کار ایران

نماینده ولی‌فقیه در مازندران:

با متصرفان منابع طبیعی برخورد جدی شود

با متصرفان منابع طبیعی برخورد جدی شود
کد خبر : ۱۰۹۸۳۴۲

نماینده ولی‌فقیه در مازندران با اشاره تصرف تالاب نفتی در ساری و اقدام سودجویان برای خشک‌کردن آن گفت: با متصرفان انفال و منابع طبیعی برخورد جدی شود.

به گزارش خبرگزاری ایلنا، آیت‌الله محمدباقر محمدی لائینی در خطبه‌های نماز جمعه ساری نمازگزاران را به تقوای الهی توصیه کرد و با تاکید براینکه باید برابر خداوند عبد و بنده باشیم، گفت: کلید اصلی سعادت بندگی خداوند متعال است.

وی با بیان اینکه باید به پیامبر اکرم (ص) و اهل بیت اطهار (ع) تمسک جست، به مناسبت روز زیارتی حضرت امام رضا (ع) اشاره کرد و افزود: هرکس حضرت رضا (ع) را زیارت کند همانند کسی است که خداوند را در عرش زیارت کرده است.

نماینده ولی فقیه در مازندران با بیان اینکه کرونا درحال اوج گیری است بر رعایت پروتکل‌های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی تاکید کرد و گفت: باید تا عمومی شدن واکسن باید نسبت به استمرار رعایت بهداشت توجه ویژه داشته باشیم.

وی تولید واکسن ایرانی را افتخار ملی دانست و اقدام رهبر معظم انقلاب را برای دریافت واکسن ایرانی، توجه به تولید داخلی برشمرد.

امام جمعه ساری با تبریک انتصاب حجت الاسلام اژه ای به عنوان رئیس جدید قوه قضائیه، مبارزه قاطع با فساد را ازجمله خواسته‌های رهبر معظم انقلاب بیان کرد و افزود: باید با انحصار و فساد و تجاوز به عرصه‌های ملی مقابله کرد.

آیت‌الله لائینی با اشاره تصرف تالاب نفتی در ساری و اقدام سودجویان برای خشک‌کردن آن گفت: در حال فروش و قطعه‌بندی تالاب هستند درحالی‌که تالاب رودخانه‌ای بوده و حق آبه آن باید مشخص شود.

وی خواهان بازپس‌گیری اراضی تصرف‌شده تالاب نفتی شد و ادامه داد: اقداماتی از سوی دستگاه قضائی و دوستداران حفاظت زیست صورت گرفت و باید کامل شود و نباید اجازه دهیم اکوسیستم منابع طبیعی برهم خورد.

امام‌جمعه ساری تصریح کرد: دستگاه‌های متولی نظارت خود را به‌درستی انجام ندادند خواستار پاسخگویی آنان شد.

نماینده ولی‌فقیه در مازندران همچنین اقدام سرنگونی هواپیمای مسافربری ایران را توسط نیروی دریایی آمریکا را محکوم کرد و گفت: سابقه جنایت آمریکا علیه ملت ایران ۸۰ ساله است و همچنان اقدامات خصمانه آنان نسبت ملت ایران ادامه دارد ازاین‌رو باید به‌حق آمریکا و سیاست‌های آنان را محکوم کنیم.

 

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز