خبرگزاری کار ایران

نیم قرن خضور در بازار تولید لوازم خانگی/ آشنایی با شرکت پارس خزر

نیم قرن خضور در بازار تولید لوازم خانگی/ آشنایی با شرکت پارس خزر
کد خبر : ۱۵۴۰۲۱۸

شرکت تولید لوازم خانگی پارس خزر با بیش از نیم قرن سابقه در امر تولید لوازم خانگی توانسته است به خوبی اعتماد مردم را جلب کند.

ایلنا؛ شرکت تولید لوازم خانگی پارس خزر در سال ۱۳۴۷ با همکاری توشیبای ژاپن کارخانه پارس توشیبا را در گیلان افتتاح کرد.

پس از انقلاب نام این شرکت به شرکت صنعتی پارس خزر تغییر پیدا کرد و از آن پس به عنوان بزرگترین شرکت تولیدکننده لوازم خانگی کوچک در کشور به فعالیت می‌پردازد.

شرکت پارس خزر به صورت سهامی عام در سازمان بورس فعال بوده و خریداران می‌توانند سهام این شرکت را خریداری کنند.

شعار پارس خزر

مجموعه پارس خزر شعار ارزش برای کیفیت، ارزش برای مشتری و ارزش برای خود را سرلوحه فعالیت‌مجموعه قرار داده است.

تولیدات پارس خزر

ماشین لباسشویی‌های ۷ و ۸ کیلویی، هواکش، پنکه‌های رومیزی، ایستاده و سقفی، شومینه برقی، هیتر، فن و بخاری برقی و...محصولات پارس خزر را شامل می‌شود.

از دیگر تولیدات این شرکت می‌توان به ساندویچ ساز، همزن، کتری برقی، جارو برقی، بخارشو، اتو بخار، آب مرکبات گیری و اسپرسو ساز اشاره کرد.

این شرکت با توجه به گسترش اینترنت اقدام به راه‌اندازی سایت فروش کالا به صورت آنلاین کرده تا خریداران بدون مراجعه حضوری بتوانند خرید خود را انجام دهند.

این شرکت توانسته جوایز بسیاری در زمینه خدمات پس از فروش، کیفیت بالا و... را دریافت کند.

هم‌چنین با ۴۵۰ مرکز مجاز خدمات پس از فروش در سطح کشور توانسته پشتیبانی نیرومندی را از محصولات خود داشته باشد.

علاوه بر اینکه محصولات پارس خزر دارای ۲۵ ماه خدمات پس از فروش رایگان بوده، سامانه صدای مشتری ۲۴ ساعته و دو ماه نیز تعویض محصول به خریداران را ارائه می‌کند.

نماد معاملاتی پارس خزر

نماد معاملاتی شرکت پارس خزر در بازار سرمایه "لخزر" بوده که با آخرین قیمت ۶۱۰۰ معامله شده و نسبت به روز گذشته کاهش نرخ ۰.۸۱ درصدی را شاهد بوده است.

در ماه گذشته به دلیل افشای اطلاعات محرمانه شرکت در بورس مجبور به توقف معاملات شد که پس از رفع مشکل دوباره در بازار سهام موفق به خرید و فروش شد.

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز