خبرگزاری کار ایران

فرمانده انتظامی لرستان:

برخورد قاطع نیروی انتظامی لرستان با قانون‌شکنان انتخابات

فرمانده انتظامی لرستان گفت: اگر اشخاصی بخواهند استفاده سوء از فضای امنیتی حاکم بر انتخابات داشته و اقدام به قانون شکنی کنند نیروی انتظامی در اسرع وقت با آنها برخورد خواهد کرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا در بروجرد، سردار محمد قنبری ظهر جمعه در حاشیه بازدید استاندار لرستان از شعبه اخذ رای مصلای شهرستان بروجرد در سخنانی با اشاره به انجام همه تمیهدات لازم برای تامین امنیت انتخابات در لرستان اظهار داشت: در این راستا نیروی انتظامی با قانون شکنان انتخابات برخورد خواهد کرد.

وی با اشاره به برنامه‌ ریزی نیروی انتظامی بعد از برگزاری انتخابات در حوزه‌های انتخابیه تصریح کرد: اگر کسی بخواهد کوچک‌ترین اقدامی انجام داده و قانون شکنی در امر انتخابات داشته باشد با چشم باز،اشراف  کامل و توان بالا بالافاصله قانون را در مورد آن اجرا خواهیم کرد.

وی با بیان اینکه در سه حوزه انتخابیه‌ای که مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در آن در حال برگزاری است، عنوان کرد:تمهیدات لازم و کامل امنیتی اندیشیده شده است و خوشبختانه کار تبلیغات انتخاباتی در این دوره از انتخابات به خوبی انجام شد و هیچ گونه اتفاق خاص انتظامی و امنیتی در استان نداشتیم.

فرمانده انتظامی لرستان با تاکید بر اینکه در مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی امکانات بیشتری نسبت به دور نخست پیش بینی شده است عنوان کرد: تعداد نفرات نیروی انتظامی در شعب اخذ رای نسبت به دور قبلی افزایش یافته است.

سردار قنبری با اشاره به فعالیت گشت‌های نظارتی و کمکی نیروی انتظامی در سطح حوزه‌های انتخابیه استان بیان داشت: همچنین ما از طرفیت گشت‌های ظربتی در این دور از انتخابات استفاده کرده‌ایم.

کد خبر : ۳۶۶۰۶۹