در دانشگاه علوم پزشکی لرستان؛
نشست روابط عمومی دانشگاههای علوم پزشکی منطقه یک کشور برگزار شد
چهاردهمین اجلاس روابط عمومی دانشگاههای علوم پزشکی منطقه یک کشور با حضور دکتر کورش ساکی ریاست دانشگاه علوم پزشکی لرستان، تنی چند ار مسئولان در سالن کنفرانس حوزه ریاست دانشگاه علوم پزشکی لرستان برگزار شد.
چهاردهمین اجلاس روابط عمومی دانشگاههای علوم پزشکی منطقه یک کشور با حضور دکتر کورش ساکی ریاست دانشگاه علوم پزشکی لرستان، تنی چند ار مسئولان در سالن کنفرانس حوزه ریاست دانشگاه علوم پزشکی لرستان برگزار شد.
به گزارش خبرنگار ایلنا از خرم آباد، چهاردهمین اجلاس روابط عمومی دانشگاههای علوم پزشکی منطقه یک کشور با حضور کورش ساکی ریاست دانشگاه علوم پزشکی لرستان، بازوند مدیر کل صدا وسیمای لرستان، رضا سپهروند مدیر کل روابط عمومی واموربین الملل استانداری لرستان، اعضاءشورای روابط عمومی دانشگاههای منطقه یک کشور در سالن کنفرانس حوزه ریاست دانشگاه علوم پزشکی لرستان برگزار شد.
کورش ساکی رئیس دانشگاه علوم پزشکی لرستان با تبریک سوم خرداد، روز مقاومت، ایثار و پیروزی، وآزادسازی خرمشهر اظهار داشت: نقش روابط عمومیها انعکاس کننده وضعیت و عملکرد سازمانهاست و در این رابطه آگاهی وشناخت میتواند دست مایه قضاوتها قرار گیرد بنحوی که اگر کسی شناخت و آگاهی مطلوبی نداشته باشد علاوه براینکه در مرحله قضاوتها ناتوان است بلکه در تمامی عرصهها ناکام خواهد ماند از این روباید حق وباطل را آگاهانه شناخت.
وی با اشاره به فریب رسانهای قدرتهای استکباری وبا حربههایی همچون مخلوط کردن حق وباطل خاطر نشان کرد:
قدرتهای استکباری با استفاده از شیوههای نادرست اطلاع رسانی و با مخلوط کردن حق و باطل سعی در فریب افکار عمومی در سطح جهان دارند و باید در این راه با الگوپذیری از پیامبر اعظم(ص) که رسالت خود را بدون دخل وتصرف به جهانیان اعلام کرد عمل کنیم و در ابلاغ پیام خود با صداقت برخورد نماییم.
وی با اشاره به انحراف در حوزههای پیام رسانی دنیای استکبار افزود: آنها هرگز متعهد و ملتزم به بحثامانت وصداقت در حوزه اطلاع رسانی نیستند و همه اخبار و اطلاعات را به نفع خود با انحراف کامل بیان میکنند.
مدیر کل دانشگاه علوم پزشکی لرستان در ادامه افزود: نوع جهان بینی و دید گاههای ما با نوع جهان بینی غربیها بسیار متفاوت است و ما در میدان ارزشها، کرامت انسان و تعالی بخشی حرکت میکنیم و آنها در حوزهای مادی و مالی وصوری فعالند از این رو نوع رسالت ما با آنها از هر لحاظ بصورت بنیادین متفاوت است.
ساکی با اشاره به فاکتورهای اساسی برای درست رساندن پیام به جامعه از طریق روابط عمومیها گفت: باید پیام رسانی همراه با خلاقیت، جذابیت، تنوع و هنر نو آوری باشد تا مخاطب را به سمت خود هدایت کنیم و دست اندر کاران روابط عمومیها باید افرادی خلاق، متفکر، نو آور و هنرمند باشند و دائما مخاطب را برای ابلاغ پیام خود فعال نگه دارند تا در عرصه اطلاع رسانی علاوه بر هوشیاری، با ابزارهای ارزشی در برابر کلید شیطانی دنیای استکبار بایستیم.