خبرگزاری کار ایران

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان خبر داد؛

جریمه سه میلیارد ریالی قاچاقچی کالا در لرستان

جریمه سه میلیارد  ریالی قاچاقچی کالا در لرستان
کد خبر : ۱۵۳۷۴۷۸

مدیرکل تعزیرات حکومتی لرستان از جریمه سه میلیارد و ۷۷۸ میلیون ریالی قاچاقچی کالا خبر داد.

به گزارش ایلنا، علیرضا لطفی امروز چهارشنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: پرونده قاچاق ۲۰۵ عدد انواع کیف، ۲۴ بسته مغزی قفل، ۳۵ عدد قفل، ۱۶۳ بسته دستکش کار، ۳۵ کیلوگرم پوشاک تاناکورا به ارزش یک میلیارد و ۸۸۹ میلیون ریال در شعبه اول بدوی و ویژه رسیدگی به تخلفات قاچاق کالا و ارز تعزیرات حکومتی شهرستان سلسله رسیدگی شد. 

مدیرکل تعزیرات حکومتی لرستان افزود: شعبه پس از بررسی مستندات موجود و ارائه نشدن مدارک قانونی، اتهام انتسابی را محرز و علاوه بر ضبط کالاها، متخلف را به پرداخت ۴۵۴ میلیون و ۸۵۵ هزار ریال جزای نقدی معادل ارزش کالا محکوم کرد. 

به گفته لطفی، شعبه با توجه به اینکه ارزش وسیله نقلیه بیشتر از ارزش کالای کشف شده است، یک میلیارد و ۸۸۹ میلیون ریال معادل ارزش کالا به جریمه اضافه و در مجموع به پرداخت سه میلیارد و ۷۷۸ میلیون ریال جریمه نقدی محکوم کرد. 

مدیرکل تعزیرات حکومتی لرستان افزود: مأموران نیروی انتظامی شهرستان سلسله محموله قاچاق را از یک خودرو کشف و پرونده این تخلف را برای رسیدگی به تعزیرات حکومتی ارسال کردند.

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز