خبرگزاری کار ایران

راه‌اندازی مرکز مشاوره دانشگاه آیت‌الله‌العظمی بروجردی (ره)

راه‌اندازی مرکز مشاوره دانشگاه  آیت‌الله‌العظمی بروجردی (ره)
کد خبر : ۱۵۲۵۳۵۵

رئیس دانشگاه آیت‌الله‌العظمی بروجردی (ره) از راه‌اندازی مرکز مشاوره این دانشگاه خبر داد.

به گزارش ایلنا، احمدرضا مظاهری امروز ۱۳ شهریورماه در جلسه بزرگداشت روز کارمند و تقدیر از کارمندان بهره‌ور، اظهار کرد: در سال ۱۴۰۳ چند هدف برای دانشگاه تعریف شده که یکی ارتقاء کمی و کیفی دانشگاه است که در راستای ارتقا کمی اتفاقات خوبی رخ داد.

وی با بیان اینکه ۱۲ رشته پرطرفدار مثل حسابداری، روانشناسی، مدیریت مالی و ... به تعداد رشته‌های دانشگاه اضافه شده، افزود: تا سال ۱۴۰۱ رشته‌های دانشگاه ۱۸ تا بوده است.

رئیس دانشگاه آیت‌الله‌العظمی بروجردی (ره) خاطرنشان کرد: با پیگیری‌های لازم مرکز رشد مستقل دانشگاه راه‌اندازی شده و در حال حاضر ۳۳ شرکت فناور در آنجا مشغول فعالیت هستند.

مظاهری اضافه کرد: در بین ۴۷ دانشگاه جوان کشور این دانشگاه در سرانه تولید مقاله رتبه اول و در بین دانشگاه‌های جامع رتبه دوم را کسب کرده است.

وی بیان کرد: مرکز مشاوره دانشگاه راه‌اندازی شده است که در حال حاضر خدمات انتخاب رشته نیز به دانش‌آموزان سطح شهر داده می‌شود.

رئیس دانشگاه آیت‌الله‌العظمی بروجردی (ره) تصریح کرد: مسکن اعضای هیات علمی دانشگاه یکی از دغدغه‌های ما بوده که در این راستا کارهای خوبی انجام شده است.

مظاهری با اشاره به پروژه‌های عمرانی دانشگاه، ادامه داد: ساخت سالن آمفی‌تئاتر، دانشکده، مرکز نوآوری و شکوفایی و خوابگاه شماره ۳ در حال انجام هستند و دانشکده و خوابگاه تا تابستان سال آینده به بهره‌برداری می‌رسند.

وی اظهار کرد: در سال ۱۴۰۳ و ۱۴۰۴ به دنبال افزایش کیفیت آموزش و کیفیت خدمت‌رسانی به اعضای هیات علمی و بهره‌وری هستیم.

رئیس دانشگاه آیت‌الله‌العظمی بروجردی (ره) خاطرنشان کرد: با بنگاه‌های اقتصادی ارتباط برقرار شده که فارغ‌التحصیلان را جذب کنند و در همین راستا سالانه ۳۰ تا ۴۰ نفر از فارغ‌التحصیلان دانشگاه جذب بنگاه‌های اقتصادی بروجرد می‌شوند.

مظاهری اضافه کرد: امسال تعدادی از دانشجویان فارغ‌التحصیل دانشگاه آیت‌الله بروجردی جذب شرکت اکسیر بروجرد شدند که پس از ۶ ماه کارورزی همین دانشجویان در این شرکت جذب می‌شوند.

وی بیان کرد: به همت مرکز آموزش‌های آزاد و مجازی دوره‌های ضمن خدمت و دوره زبان اکسیر، دوره ضمن خدمت آموزش‌وپرورش و معلمان، ارتقا مهندسین برگزار می‌شود.

رئیس دانشگاه آیت‌الله‌العظمی بروجردی (ره) ادامه داد: اقدامات لازم برای بهره‌وری کارمندان در حال انجام است، برای پیشبرد بهتر کارها کارمندان باید انعطاف‌پذیری در انجام کارها را دارا باشند و در این راستا از کارمندان نظرسنجی به عمل خواهد آمد.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین رایگان رئیس دفتر نهاد مقام معظم رهبری در دانشگاه نیز در این مراسم، اظهار کرد: دانشگاه آیت‌الله‌العظمی بروجردی (ره) مسیر پیشرفت همه ماست، انسان هرچه قدر با انسان فرهیخته نشست‌وبرخاست داشته باشد بر روی منش او تأثیر خواهد داشت.

وی خاطرنشان کرد: کارمند باید متخصص و امین باشد و امین به معنای حفظ کرامت انسانی است و باید تواضع داشته باشد.

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز