خبرگزاری کار ایران

دبیر ستاد پروژه مهر آموزش و پرورش لرستان:

بیش از ۳۱۹ هزار دانش آموز لرستانی ثبت نام خود را در مدارس انجام داده اند

بیش از ۳۱۹ هزار دانش آموز لرستانی ثبت نام خود را در مدارس انجام داده اند
کد خبر : ۱۵۲۲۸۵۰

دبیر ستاد پروژه مهر آموزش و پرورش لرستان گفت: تاکنون بیش از ۳۱۹ هزار دانش آموز استان معادل ۸۷ درصد کار ثبت نام خود را در مدارس انجام داده اند.

به گزارش ایلنا، حمید میرساکی امروز سه شنبه در حاشیه بازدیدهای نظارتی استانی از مدارس و ادارات سراسر مناطق و شهرستان ها استان با بیان اینکه رزمایش پروژه مهر به منظور سنجش میزان آمادگی مدارس در آستانه آغاز سال تحصیلی است ، اظهار داشت: نظارت بر روند اجرایی پروژه مهر جهت بازگشایی مدارس، در بهبود کیفیت تاثیر مستقیم دارد، در یک بازدید کلی تمامی مدارس استان طی پنج روز متوالی توسط کارگروه و تیم ارزیابان شهرستان و مناطق مورد ارزیابی و بازدید قرار خواهند گرفت.

وی افزود: در این بازدید ها همه اقدامات شهرستان ها و مناطق از قبیل تعمیر و تجهیز، توجیه و تبلیغ، تایید صلاحیت، صدور ابلاغ، تایید ضوابط، کلاس بندی، بهسازی، نظارت و ارزیابی و انتصابات، نقل و انتقالات، سازماندهی و توزیع نیروی انسانی، برنامه ریزی و آموزش نیروی انسانی (آموزش ضمن خدمت)، آماده سازی فضای فیزیکی و تجهیزات مورد نیاز در مدارس، مورد بازدید و بررسی تخصصی قرار می گیرد.

دبیر ستاد پروژه مهر آموزش و پرورش لرستان عنوان کرد: بیش از ۸۰ نفر در قالب ۲۴ تیم از کارشناسان و مسئولین کارگروه های پروژه مهر از تمامی مدارس اعم از دولتی، غیردولتی هیات امنایی، تیزهوشان، نمونه، شاهد بازدید می کنند.

میرساکی تاکید کرد: معادل ۸۷ درصد کار ثبت نام خود را در مدارس انجام داده اند و در ۱۷ هزار ۸۰۰ کلاس درس کلاس بندی شده اند.

وی گفت: ۱۹ هزار دانش آموز مقطع ابتدایی تاکنون کار ثبت نام خود را انجام داده اند که ۲۸ هزار و ۶۲۶ نفر از آنان نوآموز بدو ورود به دبستان هستند.

دبیر ستاد پروژه مهر لرستان اضافه کرد: سال تحصیلی جدید بیش از ۱۶ هزار معلم در کلاس های درس بیش از چهار هزار و ۶۰۰ مدرسه حضور خواهند یافت.

میرساکی گفت: ۲۶ هزار و ۸۰۰ نفر شامل معلمان، کارکنان اداری، عوامل اجرایی مدرسه، نیروهای خدماتی و دانشجو معلمان جامعه فرهنگیان استان را تشکیل می دهند.

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز