خبرگزاری کار ایران

استاندار لرستان:

مشکلات محلات با مشارکت مردم حل می شوند

مشکلات محلات با مشارکت مردم حل می شوند
کد خبر : ۱۵۰۱۰۹۳

استاندار لرستان گفت: مشکلات محلات و مناطق مختلف شهرها باید با کمک و مشارکت مردم و اهالی محله حل شوند.

به گزارش ایلنا، ابوطالب شفقت با حضور در مسجد مصطفی خمینی(ره) منطقه ی فلک الدین خرم آباد و دیدار با اهالی این منطقه عنوان کرد: هر زمان مردم در رفع مسائل و مشکلات، مشارکت داشته اند این مشکلات آسان تر و بهتر مرتفع شده اند.

وی به مشکلات منطقه ی فلک الدین اشاره و اظهار کرد: مشکلات این منطقه در سه حوزه ی عمرانی، فرهنگی و اجتماعی قابل پیگیری هستند.

استاندار لرستان ابراز کرد: مشکلات عمرانی این منطقه را از طریق شهرداری پیگیری خواهیم کرد اما مردم محله نیز باید مشارکت داشته و کمک کنند.

شفقت بیکاری را از مهم ترین مشکلات این منطقه و بسیاری از بخش ها و مناطق استان برشمرد و تصریح کرد: مردم باید مشارکت کنند تا با کمک اداره کل فنی و حرفه ای و اجرای برنامه های آموزشی فنی به فراخور نیاز جامعه و علاقه ی جوانان زمینه ی ایجاد مشاغل خرد و خوداشتغالی فراهم شود.

وی ادامه داد: ایجاد مشاغل خرد در محلات و خوداشتغالی منوط به ترویج فرهنگ اشتغال در جامعه و به ویژه جوانان است و در این راه همه باید کمک کنند.

استاندار لرستان ساماندهی مراکز جمع آوری ضایعات و آلاینده ها را از مطالبات مهم مردم منطقه فلک الدین و بسیاری از مناطق حاشیه ای شهرهای استان دانست و گفت: این مراکز باید ساماندهی شده و به مناطقی خارج از محلات مسکونی منتقل شوند و در این راستا هماهنگی های لازم از طریق متولیان مربوطه انجام خواهد شد‌.

استاندار لرستان در این حضور در نماز مغرب و عشا بین اهالی منطقه فلک الدین شرکت کرد و پس از آن پای درد دل اهالی این منطقه و مطالبات آنها نشست.

شفقت همچنین از اتاق وضعیت این منطقه که به همت قرارگاه امام حسن مجتبی راه اندازی شده بازدید و آمایش مسائل و مشکلات این منطقه در این اتاق را بررسی کرد.

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز