خبرگزاری کار ایران

مدیر کل تامین اجتماعی لرستان مطرح کرد ؛

بهره مندی ۱۳۸ هزار کارگر در لرستان از پوشش بیمه تأمین اجتماعی

asdasd
کد خبر : ۱۴۷۳۱۹۰

مدیرکل تأمین اجتماعی لرستان گفت: ۱۳۸ هزار کارگر در قالب بیمه شده اجباری در ۱۹ هزار کارگاه لرستان فعالیت و از خدمات بیمه‌ای تامین اجتماعی بهره می‌برند.

به گزارش ایلنا، منوچهر گودرزی در مراسم زنگ کارگری که به مناسبت هفته کارگر در کارخانه شیر پگاه لرستان برگزار شد گفت: تأمین اجتماعی استان در سال گذشته اقدامات سازنده‌ای در راستای ادامه کار و تولید انجام داده است.

به گفته وی بخشودگی جرائم بخش قابل توجهی از کارفرمایان استان و تقسیط بدهی بسیاری از کارفرمایان کارگاه‌های مدیون استان بخشی از اقدامات تأمین اجتماعی انجام شده در راستای امنیت شغلی کارگران و تداوم حیات واحد‌های تولیدی و صنعتی استان است.

گودرزی گفت: یکی از اقدامات خوبی که در راستای آرامش و آسایش کارگران و تسهیل دردسترسی آنان به خدمات بیمه‌ای آنها انجام شد غیرحضوری کردن تعداد زیادی از خدمات و سرویس‌های کوتاه مدت است.

مدیر کل تامین اجتماعی لرستان با اشاره به اینکه بیش از ۱۹ هزار کارگاه در استان تحت پوشش بیمه تامین اجتماعی قرار دارد، گفت: ۱۳۸ هزار کارگر در قالب بیمه شده اجباری در این کارگاه‌ها فعالیت و از خدمات بیمه‌ای تأمین اجتماعی بهره می‌برند.

 در این مراسم از تعدادی از کارگران نمونه کارخانه شیر لرستان قدر دانی شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز