خبرگزاری کار ایران

مشتریان بانک ملی سامانه‌های بانکداری الکترونیک را جایگزین مراجعه به شعب کنند

مشتریان بانک ملی سامانه‌های بانکداری الکترونیک را جایگزین مراجعه به شعب کنند
کد خبر : ۸۸۰۶۰۳

با توجه به بالا بودن احتمال شیوع و انتقال ویروس کرونا ضروری است هموطنان گرامی و مشتریان بانک ملی ایران استفاده از سامانه های بانکداری الکترونیک و بانکداری دیجیتال را جایگزین مراجعه به شعب کنند.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی بانک ملی ایران، با توجه به اینکه امروز مردم می‌توانند بسیاری از امور بانکی خود را از راه دور انجام دهند و تمامی بانک های کشور سامانه ها و نرم افزارهایی را به مشتریان خود ارائه نموده اند که قابلیت های فراوانی هم دارند؛ ضروری است تا از این ظرفیت شبکه بانکی برای ریشه کن شدن بیماری کرونا در کشور استفاده شود.

بانک ملی ایران بار دیگر از مردم گرامی درخواست دارد برای حفظ سلامتی خود تا آنجا که ممکن است امور بانکی خود را با استفاده از انواع سامانه ها و اپلیکیشن های بانکی انجام دهند و از مراجعه حضوری به شعبه ها خودداری کنند.

با توجه به اینکه بانک ها به علت پر تردد بودن و تماس بیشتر با اسکناس از مراکز حساس به جهت انتقال بیماری محسوب می شوند؛ به همین خاطر تغییر در فرآیندهای بانکی و استفاده از فناوری‌های روز می‌تواند در کاهش مخاطرات کمک شایانی کند.

اکنون قابلیت هایی نظیر انتقال وجه حسابی درون بانکی و شتابی، کارت به کارت، پرداخت قبوض خدماتی از طریق بارکدخوان، پرداخت اقساط تسهیلات، خرید شارژ، شارژ خودکار، مانده کارت، صورتحساب تسهیلات، افزودن تسهیلات دیگران، استعلام برگه چک، خرید بسته اینترنت، نیکوکاری و... در سامانه «همراه بام» بانک ملی ایران برای مشتریان فراهم است.

«اپلیکیشن بله» دیگر امکان این بانک برای بهره مندی مشتریان از خدمات غیرحضوری است که در کنار خدمات پیام رسانی، خدمات مالی مانند کارت ‌به کارت، پرداخت قبض، موجودی و صورتحساب، خرید شارژ و اینترنت و... را نیز میسر کرده است.

همچنین با «اپلیکیشن 60» مشتریان می توانند علاوه بر رمز یکبار مصرف اول و دوم، امکاناتی مانند کارت به کارت، اعلام مانده کارت سکه، پرداخت قبض، خرید شارژ و خرید بلیت اتوبوس های بین شهری و... را دریافت کنند.

«نشان بانک» محصولی نوآورانه دیگری است که در آن هر کسی می تواند بدون کاغذبازی های معمول و تنها از طریق احراز هویت الکترونیکی، عملیات های بانکی خود را روی گوشی موبایل انجام دهد.

این خدمات تنها بخشی از سبد محصولات نوآورانه بانک ملی ایران است که مشتریان را از مراجعه حضوری به بانک و شعبه ها بی نیاز می کنند و در این روزها که تاکید بر کاهش و حذف تردد و رفت و آمدهای غیرضروری است، همراهی مردم و استفاده از چنین ظرفیت هایی می تواند کمک قابل توجهی برای مقابله با بحران بیماری کرونا در کشور باشد.

انتهای پیام/
ارسال نظر
پیشنهاد امروز