نگاهی به خدمات بانکداری الکترونیک بانک ملت؛
«کیف پول الکترونیکی» بانک ملت، جایگزین پول نقد
بانک ملت با هدف جلب رضایت مشتریان و حل مشکلات و معضلات حوزه پرداخت خرد اقدام به توسعه خدمت جدید کیف پول الکترونیکی در سامانه همراه پلاس ملت کرده است. کیف پول الکترونیکی ملت یک جایگزین مناسب برای پول خرد در مراودات مالی روزمره مشتریان میباشد.
به گزارش ایلنا، بانکملت در ارائه خدمات بانکداری الکترونیک، پیشروترین بانک ایرانی به شمار میآید. بانکداری الکترونیک بانکدار ملت به چهار دسته کلی تقسیم میشود: سامانههای مبتنی بر وب، سامانههای مبتنی بر تلفن و تلفن همراه، کارتهای بانکی و سایر خدمات الکترونیک.
در سلسله گزارشهایی به بررسی این خدمات خواهیم پرداخت. «کیف پول الکترونیکی سامانه همراه پلاس ملت» یکی از خدمات الکترونیک مبتنی بر وب بانکملت است که در ادامه نگاهی به این سامانه خواهیم داشت:
کیف پول الکترونیکی سامانه همراه پلاس ملت
ویژگیهای کیف پول الکترونیکی ملت:
۲. قابلیت افزایش اعتبار کیف پول از طریق کلیه کارتهای بانکی عضو شبکه شتاب به صورت لحظهای تا سقف دو میلیون ریال
۳. انتقال وجه از یک کیف به کیف پول سایر افراد به صورت آنی و از دو روش ذیل:
- با اسکن بارکد دو بعدی ایجاد شده توسط انتقال دهنده وجه به وسیله تلفن همراه گیرنده وجه
- با استفاده از شماره موبایل دارنده کیف پول مقصد
دسترسی به ریز گردش کیف پول با قابلیت نمایش محل جغرافیایی (Location) انجام تراکنش
۴. امکان انتقال مانده کیف پول به حساب بانکی برای مشتریان بانک ملت به صورت آنی و برای مشتریان سایر بانک ها مطابق با سیکل های واریز حواله پایا
۵. امکان استفاده از کیفپول توسط تمامی صاحبان کسب و کار به عنوان گیرنده وجه
۶. تسهیل پرداختهای خرد مانند پرداخت کرایه تاکسی و حل مشکل پول خرد
۷. امکان انجام تراکنش به دو صورت با ورود رمز یا بدون رمز (حسب تمایل مشتری)