نشست علمی بانکداری اختصاصی و مدیریت ثروت در بانک رفاه برگزار شد
نشست علمی بانکداری اختصاصی و مدیریت ثروت با حضور مدیران عالی و کارشناسان بانک رفاه برگزار شد.
به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی بانک رفاه، دکتر ناصر هماپور نماینده پیشین ایران در بانک HSBC مدرس این نشست، به مقایسه مشتریان در نظام بانکی سنتی و محصول محور و بانکداری جامع پرداخت و گفت: در مدل بانکداری جامع، مشتریان تفکیک و دسته بندی می شوند و هر مشتری جایگاه خاصی دارد.
وی مشتری را مهمترین عنصر در مدل بانکداری اختصاصی دانست و تصریح کرد: اگر رابطه با مشتریان به رابطه بلندمدت و پایدار تبدیل شود، ایجاد نوعی انحصار و وفاداری در مشتریان می کند.
دکتر هماپور لازمه جذب مشتریان خوشنام را وجود یک مدیر ارتباطی مشرف به علوم اقتصادی، بازار سرمایه و بازاریابی دانست و اظهار داشت: مدیران ارتباطی با برقراری ارتباط و ارائه مشاوره و راه حل مالی به مشتریان، زمینه های وفادارسازی آنها را فراهم می سازند.