برگزاری جلسه کمیسیون هماهنگی روابط عمومی بانکهای دولتی به میزبانی بانک قرض الحسنه مهر ایران
جلسه کمیسیون هماهنگی روابط عمومی بانک های دولتی با حضور مدیران، کارشناسان و نمایندگان روابط عمومی بانک های کشور در ساختمان ادارات مرکزی بانک قرض الحسنه مهر ایران برگزار شد.
به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی بانک قرض الحسنه مهرایران، در این جلسه، موضوعاتی همچون نحوه تعامل روابط عمومی نظام بانکی با خبرنگاران و رسانه ها، حضور موثر در شبکه های اجتماعی و فضای مجازی، حفاظت از سرمایه های ارتباطی و اعتباری بانک ها و نقش بیبدیل روابط عمومیها در شفافسازی جریان اطلاعات و ارتباطات مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.
حسن تلیکانی عضو هیات مدیره بانک قرض الحسنه مهرایران در جلسه کمیسیون هماهنگی روابط عمومی بانک ها ضمن تبریک فرارسیدن ولادت باسعادت حضرت فاطمه الزهرا (س) و اشاره به دغدغههای حاکم بر نظام بانکی کشور گفت: روابط عمومی یکی از سخت ترین کارهاست و کسانی که در حرفه روابط عمومی مشغول کار هستند زودتر از دیگران فرسوده می شوند و معمولاْ در معرض تصمیم گیری های سریع قرار دارند.
وی با اشاره به یک دهه عملکرد بانک قرض الحسنه مهر ایران در حوزه مسئولیت های اجتماعی اظهار داشت: خدمات این بانک ابزاری برای رفع مشکلات طبقه متوسط به پائین جامعه است که در بستر قرض الحسنه بسیاری از نیازهای اساسی مردم را تأمین می کند.
تلیکانی در ادامه تصریح کرد: با استقبال هموطنان از خدمات و طرح های تسهیلاتی بانک قرض الحسنه مهر ایران در ۱۱ ماه سال جاری نسبت به پایان سال گذشته بالغ بر ۷۰ درصد جذب منابع داشته ایم و میزان پایین نسبت مطالبات به مصارف بانک نشان دهنده تعهد مشتریان آن است.
وی در ادامه گفت: ۹۰ درصد منابع قرض الحسنه جذب شده به پرداخت تسهیلات به نیازمندان واقعی جامعه اختصاص یافته است و ۱۰ درصد مابقی نیز به عنوان ذخیره قانونی نزد بانک مرکزی سپرده گذاری شده است.
عضو هیات مدیره بانک قرض الحسنه مهر ایران در انتها با اشاره به برنامه های آتی بانک اشاره کرد: در سال آینده برای اولین بار فرایند کاغذ از پروسه اعطای تسهیلات حذف خواهد شد و هم اکنون مراحل هماهنگی های آن در حال انجام است.