خبرگزاری کار ایران

بانک آینده موفق به دریافت گواهینامه استاندارد رسیدگی به شکایات مشتریان گردید.

بانک آینده موفق به دریافت گواهینامه استاندارد رسیدگی به شکایات مشتریان گردید.
کد خبر : ۵۷۰۶۳۹

در راستای تحقق استراتژی پیشرانی مشتریان و تشخیص به هنگام نیازهای آن‌ها، و هم‌چنین پاسخ‌گویی مؤثربه خواسته‌ها و نیازهای مشتریان،بانک آینده ضمن طراحی کانال‌های ارتباطی متنوع جهت ارتباط با مشتریان،به‌منظور نظام‌مند نمودن سازوکار پاسخ‌گوییبه پیشنهادات، انتقادات و شکایات آن‌ها؛ نسبت به استقرارالزامات نظام مدیریت رسیدگی به شکایات اقدام نموده و پس از انجام مرحله ممیزی، موفق به دریافت گواهینامه ایزو 10002:2014 ازممیز معتبر خارجی گردید.

به گزارش ایلنا،  داشتن کمترین میزان مغایرت با استاندارد، تنوع کانال‌های ارتباطی وسهولت دسترسی مشتریان، نظرسنجی و پایش مستمر نظرات و شکایات مشتریان و توسعه سیستم ها در سطوح عملیاتی و شعب بانک، از مهم‌ترین نقاط قوت درگزارش ممیزی خارجی، عنوان شده است.

 

 

انتهای پیام/
ارسال نظر
پیشنهاد امروز