خبرگزاری کار ایران

در راستای ارزش آفرینی برای مشتریان و افزایش سطح رضایت­مندی اقشار مختلف

کانال­ ارتباطی 24 ساعته مدیریت شکایات و تقاضاهای بانک آینده، مورد بهره ­برداری قرار گرفت

کانال­ ارتباطی 24 ساعته مدیریت شکایات و تقاضاهای بانک آینده، مورد بهره ­برداری قرار گرفت
کد خبر : ۵۴۲۰۴۴

به منظور سهولت دسترسی وضرورت به­ کارگیری تمهیدات لازم در جهت حذف موانع ارتباطی مشتریان با بانک؛ امکان تماس مستقیم با واحد مدیریت شکایات و تقاضاهای بانک آینده، به صورت شبانه ­روزی برقرار گردید.

به گزارش ایلنا، در این راستا، مشتریان عزیز بانک آینده می­توانند؛ علاوه بر تماس از طریق کانال­های ذیل با شماره‌گیری تلفن 85936  و مرکز ارتباط بانک، به صورت شبانه ­روزی با واحد مدیریت شکایات و تقاضاهای بانک، در تماس بوده و نسبت به ارائه شکایات و یا انعکاس تقاضاهای خود اقدام تا پس از بررسی و رسیدگی، از نتیجه کار خود مطلع گردند.

سامانه پیامکی: 300000724

پست الکترونیکی: complaint@ba24.ir

صندوق پستی: 1513835811

مرکز ارتباط: 27663200-021

نمابر: 89313012-021

تارگاه بانک آینده: www.ba24.ir «بخش ثبت شکایات»

این اقدامات، در راستای ارزش آفرینی مستمر بانک آینده برای مشتریان، تعامل مناسب با آنها و تحقق اصل پاسخ‌گوئی، انجام می‎گیرد.

 

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز