خبرگزاری کار ایران

در راستای ارزش آفرینی برای مشتریان و افزایش سطح رضایت­مندی اقشار مختلف

کانال­ ارتباطی 24 ساعته مدیریت شکایات و تقاضاهای بانک آینده، مورد بهره ­برداری قرار گرفت

کانال­ ارتباطی 24 ساعته مدیریت شکایات و تقاضاهای بانک آینده، مورد بهره ­برداری قرار گرفت
کد خبر : ۵۴۲۰۴۴

به منظور سهولت دسترسی وضرورت به­ کارگیری تمهیدات لازم در جهت حذف موانع ارتباطی مشتریان با بانک؛ امکان تماس مستقیم با واحد مدیریت شکایات و تقاضاهای بانک آینده، به صورت شبانه ­روزی برقرار گردید.

به گزارش ایلنا، در این راستا، مشتریان عزیز بانک آینده می­توانند؛ علاوه بر تماس از طریق کانال­های ذیل با شماره‌گیری تلفن 85936  و مرکز ارتباط بانک، به صورت شبانه ­روزی با واحد مدیریت شکایات و تقاضاهای بانک، در تماس بوده و نسبت به ارائه شکایات و یا انعکاس تقاضاهای خود اقدام تا پس از بررسی و رسیدگی، از نتیجه کار خود مطلع گردند.

سامانه پیامکی: 300000724

پست الکترونیکی: complaint@ba24.ir

صندوق پستی: 1513835811

مرکز ارتباط: 27663200-021

نمابر: 89313012-021

تارگاه بانک آینده: www.ba24.ir «بخش ثبت شکایات»

این اقدامات، در راستای ارزش آفرینی مستمر بانک آینده برای مشتریان، تعامل مناسب با آنها و تحقق اصل پاسخ‌گوئی، انجام می‎گیرد.

 

انتهای پیام/
ارسال نظر
پیشنهاد امروز