پاسخگویی کارشناسان سامانه 8655 بانک شهر به بیش از 257 هزار تماس تلفنی
مدیر امور بازرسی و نظارت بانک شهر از پاسخگویی شبانه روزی کارشناسان سامانه نظارت و ارتباطات مردمی این بانک (8655) به بیش از 257 هزار تماس تلفنی طی نیم سال اول 1402 خبر داد.
غلامی در ادامه با اشاره به ثبت 257 هزار و 756 پیام در سامانه 8655 طی شش ماه نخست سال جاری، تصریح کرد: بیشترین تماس تلفنی به ترتیب در ماه های خرداد و تیر و کمترین تماس نیز مربوط به فروردین ماه بوده است. همچنین در حدود 88 درصد پیام ها قابل بهره برداری و 12 درصد آنها غیر قابل پاسخگویی بوده است.
وی با بیان اینکه در حدود 70 درصد تماس های قابل بهره برداری ثبت شده از سوی مشتریان بانک شهر بوده است، افزود: در نیم سال دوم 1402 شاهد افزایش 30 درصدی تماس های قابل بهره برداری بوده ایم.
غلامی با تاکید بر اینکه پیام های نظارتی شامل: انتقاد، شکایت، پیشنهاد و ... در نیمسال اول 1402 نسبت به مدت مشابه سال قبل رشد محسوسی نداشته است، خاطرنشان ساخت: باتوجه به افزایش استفاده شهروندان از خدمات بانک شهر؛ پیام های خدماتی نیز همانند: راهنمایی و پاسخگویی و خدمات به مشتریان، پذیرندگان پایانه های فروشگاهی و راهبران شهرنت؛ در مجموع 30 درصد نسبت به دوره مشابه در سال قبل افزایش داشته است.
مدیر امور بازرسی و نظارت بانک شهر با بیان اینکه قدردانی از رفتار حرفه ای و مشتری مداری همکاران شعب کماکان بیشترین تعداد پیام های تقدیر را شامل می شود، عنوان کرد: پاسخگویی نظاممند، تسهیل در ارائه خدمات، پیگیری رضایتمندی مشتریان ،ایجاد پیوند و تعامل خوب با شهروندان و بازتاب دیدگاهها، پیشنهادها و انتقادات از مهم ترین اهداف سامانه نظارت و ارتباطات مردمی بانک شهر می باشد.