خبرگزاری کار ایران

رضا همدانچی رئیس روابط عمومی بانک سپه شد

رضا همدانچی رئیس روابط عمومی بانک سپه شد
کد خبر : ۱۲۱۶۶۲۵

رضا همدانچی به عنوان رئیس اداره کل روابط عمومی و مدیریت برند بانک سپه معرفی شد.

به گزارش ایلنا، رضا همدانچی با حکم آیت‌اله ابراهیمی مدیرعامل بانک سپه به عنوان رئیس اداره کل روابط عمومی و مدیریت برند بانک سپه معرفی شد.

رضا همدانچی، رئیس جدید اداره کل روابط عمومی بانک سپه، دانش‌آموخته رشته جامعه‌شناسی و سابقه دبیر سرویس خبرگزاری فارس، مدیرکل روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی و مدیرعاملی خبرگزاری آنا و مدیرکل سیاسی خبرگزاری تسنیم را در کارنامه کاری خود دارد.

*روابط عمومی نقش مهم و اثرگذاری در یکپارچگی و پیشبرد اهداف بانک سپه دارد

مصطفی پرتوافکنان، عضو هیات مدیره بانک سپه در مراسم تکریم و معارفه که صبح امروز برگزار شد، اداره کل روابط عمومی را اداره‌ای مهم و حساس و عامل همدلی و یکپارچگی مجموعه بانک سپه دانست.

پرتوافکنان در مراسم تکریم محمود نکونام، سرپرست سابق اداره کل روابط عمومی و معارفه رضا همدانچی، رئیس جدید این اداره که با حضور سید علیرضا هاشمی، مدیر امور حوزه مدیریت و روابط عمومی و محمدرضا سراجی‌پور، رئیس اداره کل حوزه مدیریت عامل و هیات مدیره و کارشناسان اداره کل روابط عمومی برگزار شد، گفت: بانک سپه خصوصاً پس از طرح ملی ادغام از شرایط خاصی برخوردار است و نقش اداره کل روابط عمومی به عنوان اداره‌ای مهم و اثرگذار در یکپارچگی و پیشبرد اهداف بانک غیر قابل انکار است.

عضو هیات مدیره جابه‌جایی‌های مدیریتی را امری بدیهی در سازمان‌ها و عامل رشد مدیران دانست و خاطرنشان کرد: اداره کل روابط عمومی اداره‌ای پرتلاش و دارای نقش پر رنگ در فعالیت‌های بانک است که با تکیه بر نیروی انسانی توانمند و متخصص خود به خوبی از عهده مسئولیت‌های محوله برآمده است.

پرتوافکنان با اشاره به اهمیت ابزارهای در اختیار این اداره کل اظهار داشت: تهیه و تنظیم اخبار ماهنامه و هفته‌نامه و قلم اعضای هیئت تحریریه در ایجاد حس تعاملی و کارآمدی و ایجاد امید و نشاط در سازمان با اهمیت است.

وی به کارشناسان اداره کل روابط عمومی توصیه کرد که با خلاقیت، نوآوری و پویایی، عامل ارتقای جایگاه اداره کل روابط عمومی را فراهم آورند.

عضو هیات مدیره با اشاره به فعالیت‌های ارزشمند صورت گرفته توسط محمود نکونام، سرپرست سابق اداره کل روابط عمومی، وی را از نیروهای خوشنام بانک برشمرد که همواره با پاکی و صداقت در مسئولیت‌های خویش موفق بوده است.

پرتوافکنان سابقه فعالیت در حوزه رسانه و مطبوعات را وجه مشترک سرپرست سابق اداره کل روابط عمومی و رئیس جدید این اداره دانست و گفت: همدانچی مانند آقای نکونام از سوابق ارزشمندی در حوزه رسانه برخوردار است و این مهم از ویژگی‌های بارز وی در پیشبرد اهداف این اداره است.

سید علیرضا هاشمی، مدیر امور حوزه مدیریت و روابط عمومی نیز در این مراسم ضمن تشکر از توجه مدیر عامل بانک و پرتوافکنان، عضو هیات مدیره به حوزه روابط عمومی، خاطرنشان کرد: اقدامات مهمی در دوران سرپرستی آقای نکونام در اداره کل روابط عمومی انجام شده که شایسته تقدیر و تشکر است.

وی ضمن خوش آمدگویی به همدانچی، برای وی در مسئولیت جدید آرزوی موفقیت کرد.

محمدرضا سراجی‌پور، رئیس اداره کل حوزه مدیریت عامل و هیات مدیره نیز در سخنان کوتاهی ضمن خیر مقدم به رئیس جدید اداره کل روابط عمومی، برای همدانچی آرزوی توفیق و از زحمات محمود نکونام در دوران تصدی مسئولیت سرپرستی اداره کل روابط عمومی قدردانی کرد.

محمود نکونام، سرپرست سابق اداره کل روابط عمومی نیز در این مراسم ضمن تشکر از اعتماد مدیرعامل بانک سپه به وی در دوران سرپرستی اداره کل روابط عمومی اظهار داشت: اداره کل روابط عمومی دارای بهترین نیروی انسانی از نظر تخصص و تعهد است و مطمئناً با وحدت و همدلی این اداره همچون گذشته به موفقیت‌های درخشان خود ادامه خواهد داد.

نکونام باتشکر از زحمات کارکنان اداره کل روابط عمومی، برای همدانچی در مسئولیت جدید آرزوی توفیق کرد.

همدانچی، رئیس اداره کل روابط عمومی نیز در این مراسم با تشکر از حسن اعتماد ابراهیمی گفت: امیدوارم با همکاری کارکنان اداره کل روابط عمومی و استفاده از تجارب موجود بتوانم با ایجاد فضایی تعاملی در پیشبرد اهداف بانک و ایجاد وحدت و همدلی در انجام رسالت‌های اداره کل روابط عمومی موفق باشم.

انتهای پیام/
ارسال نظر
پیشنهاد امروز