شبهه افکنی یک شبه رسانه در خصوص تشکیک در آمارهای بیمه مرکزی
صدای رسانه ها وقتی شنیده می شود که مبنای علمی و دلایل منطقی به همراه داشته باشد و به همین دلیل پاسخ به رسانه هایی که فاقد چنین ویژگی هایی هستند در شان نهادناظر صنعت بیمه نیست.
به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی بیمه مرکزی، هدف رسانه های زرد از شبهه افکنی ها و تخریب صنعت بیمه با اغراض شخصی و منفعت طلبی گره خورده و با هدف تهدید امنیت و اطمینان یک جامعه ساخته و پرداخته می شود و به همین خاطر اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل بیمه مرکزی پس از این به اطلاع رسانی شفاف در خصوص آخرین تحولات و دستاوردهای صنعت بیمه، اکتفا کرده و از پاسخگویی به رسانه های مغرض و تراوشات مسموم ذهن و قلم آنان پرهیز خواهد کرد.
جوابیه رسمی شرکت معظم بیمه ایران به قدر کفایت از چهره بدخواهان ملت و شبهه افکنان حوزه بیمه، نقاب برانداخته و کذب ادعاهای دروغین آنان را به اثبات رسانده است.