به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی بانک ایران زمین ، در این همایش که با حضور محمد حسینی کنارویی مدیر امور شعب استان ها، علی فتاحی مدیر امور سرمایه انسانی، داود فصیحی مدیر امور پشتیبانی و مهندسی، علیرضا یارقلی مدیر امور حراست و روسای شعب منطقه برگزار شد، به بررسی عملکرد منطقه در بخش های منابع، مصارف، مطالبات و بانکداری مدرن پرداخته شد.
در این جلسه مدیر امور شعب استان های بانک ایران زمین ضمن تشریح اهداف تعیین شده برای مناطق، بر استفاده بهینه از تمام ظرفیتهای موجود، داشتن همکارانی پرتلاش، متعهد و متخصص و با انگیزه تاکید کرد و گفت: با تجزیه و تحلیل آمار شاخص جذب منابع شعب منطقه در خصوص تجهیز و تخصیص منابع و مقایسه جایگاه بانک ایران زمین در بین بانک های خصوصی استان، دستیابی به تمامی اهداف در سال جاری دور از انتظار نیست و محقق خواهد شد.
حسینی کنارویی بر رعایت آراستگی شعب، حرکت به سمت دانش محوری و به روز بودن اطلاعات تخصصی و عمومی تمامی همکاران تاکید کرد و تسلط بر آمارهای مورد نیاز را از مهم ترین عوامل ارتقاء کیفی عملکرد شعب برشمرد.
در ادامه همایش فتاحی امنیت شغلی و رفاه همکاران و خانواده های ایشان را مهمترین دغدغه ی آن مدیریت دانست و افزود: با مدیریت عملکرد همکاران در سطوح مختلف و به تبع آن پرداخت پاداش بر پایه عملکرد و ارتقائ شغلی، سطح بهره وری عملکرد همکاران را افزایش خواهیم داد.
مدیر سرمایه انسانی برگزاری دوره های مهارتی و حرفه ای در حوزه عملیات بانکی را با رصد عملکرد همکاران، نوع فعالیت و ارائه خدمات به مشتریان از اقدامات آتی آن مدیریت اعلام کرد.
فصیحی مدیر امور پشتیبانی و مهندسی با ابراز خرسندی از حضور در جمع همکاران به اولویت های بانک در حوزه بهسازی و بازسازی شعب و بهبود و ارتقاء سطح کیفی و کمی نمای بیرونی و داخلی شعب اشاره و با پر اهمیت خواندن حمایت و پشتیبانی از شعب، تسریع در انجام کار، پاسخگوئی به هنگام و مسئولیت پذیری را از اولویت های تمامی واحد های بانک دانست و بر لزوم خدمت رسانی همه جانبه به مشتریان تاکید کرد.
یارقلی مدیر امور حراست با اشاره به عضویت بانک در ستاد پدافند غیرعامل کشور، موضوع پدافند غیر عامل را امری جدی و ضروری دانست، و افزود: هر چیزی که موجب تهدید باشد و بتوانیم پیشگیری و مقابله بکنیم را ساده ترین معنی پدافند و مفهوم آن می توان بیان کرد. وی با اشاره به اهمیت شناسایی حساب های اجاره ای و نحوه برخود با اشخاص متداخل، ارائه به موقع گزارش با استفاده از سامانه پیامکی و تلفن های اعلامی حراست را مهم عنوان کرد و در خصوص رعایت سلامت اطلاعات جامعه مشتریان تاکید کرد.
در پایان وحید علیزاده با اشاره به وجود پتانسیل های بالقوه فراوان در منطقه اصفهان و سه استان دیگر تحت پوشش و داشتن نیروهای جوان با شاخصه هایی نظیر وظیفه شناسی، ارق کاری ، وفاق و همدلی به برنامه ریزی های صورت گرفته در راستای تحقق خواسته اولیای بانک در پرتوی استمرار برنامه ها و پشتیبانی و ارتقاء آمار و بهبود عملکرد همکاران و کسب سهم درصد بیشتر از جذب منابع نسبت به سایر بانک های رقیب و همچنین نسبت به سایر مدیریت های مناطق پرداخت و ابراز امیدواری کرد با برنامه ریزی و تلاش بتوانیم هر روز جایگاه بانک ایران زمین را در همه زمینه ها بالاتر برده و ارتقا دهیم.