خبرگزاری کار ایران

یک تحلیلگر اقتصادی:

خاندوزی، برنامه‌نویس زبده‌ای است

خاندوزی، برنامه‌نویس زبده‌ای است
کد خبر : ۱۱۲۱۰۴۷

یک تحلیلگر اقتصادی ضمن اشاره به اینکه یکی از مهم‌ترین نکاتی که وزرا باید به آن توجه کنند، بازگشت اعتماد مردم است، گفت: خاندوزی، فردی خوشنام است که می‌تواند از پایبندی پیشین خود به رویه عدالت‌خواهی برای تحقق بازگشت اعتماد مردم، استفاده حداکثری کند.

به گزارش ایلنا، عباس هشی دتأکید کرد: اعضای تیم اقتصادی در فهرست کابینه دولت سیزدهم، به دلیل شرایط حاکم بر کشور، از اهمیت ویژه‌ای برخوردار هستند و در بین اعضای این تیم نیز وزیر اقتصاد، بیش از سایر وزرا اهمیت دارد که علت آن‌هم، باز، شرایط خاص کنونی کشور است.

برگزیده انجمن حسابداران خبره ایران به‌عنوان «چهره ماندگار»، افزود: امروز اقتصاد کشور به برنامه مکتوب نیاز ندارد. فردی که وزیر می‌شود باید اقتصاد را بشناسد و عمیقاً، مشکلات آن را لمس کرده باشد. بنابراین، تجربه افراد از اهمیت ویژه‌ای برخوردار خواهد بود.

او تصریح کرد: خاندوزی هشت سال در مرکز پژوهش‌های مجلس با لوایح مختلف سروکار داشتند. او، به‌خوبی می‌داند، برنامه چیست و چگونه باید برنامه نوشت و برنامه‌نویس زبده‌ای است.

هشی ادامه داد: تجربه هشت‌ساله خاندوزی، سرمایه بسیار مهمی است که می‌تواند در خدمت امور اجرایی کشور قرار گیرد.

این اقتصاددان، متذکر شد: اکنون، یکی از چالش‌های اقتصاد کشور، گرانی است. در لیست برنامه‌های خاندوزی نیز مهار تورم به‌عنوان یک اولویت دیده می‌شود. همچنین مبارزه با فساد که در سال‌های گذشته بسیار گسترده شده و به شکلی عمیق در بدنه اقتصاد ریشه دوانده نیز در برنامه او به‌عنوان اولویت، قرار گرفته است.

این استاد دانشگاه، تأکید کرد: لازم است، وزیر اقتصاد آینده به مسئله بورس نیز که با زندگی تعداد زیادی از مردم گره خورده، توجه ویژه و شایسته داشته باشد و البته باید مراقب بود که تقویت بورس با ایجاد تورم همراه نشود و راهکاری اتخاذ شود که این دو اولویت، هم‌زمان پیش برود.

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز