سرمایه انسانی، با ارزشترین سرمایه بانک ملی ایران است
مدیرعامل بانک ملی ایران در دیدار با رؤسا، معاونین و مسئولان دوایر سرمایه انسانی ادارات امور شعب استانها و شعب مستقل بانک ملی ایران بر اهمیت توجه به مشکلات، مسائل و دغدغههای همکاران شاغل و بازنشسته تأکید کرد.
به گزارش ایلنا روابط عمومی بانک ملی ایران، دکتر حسین زاده در این نشست که به صورت وبینار و با حضور مسئولان و کارشناسان دوایر سرمایه انسانی ادارات امور شعب برگزار شد، ضمن تبریک ایام دهه مبارک فجر و فرا رسیدن ماه رجب، به ارتباط مؤثر مسئولان دوایر سرمایه انسانی ادارات امور شعب با همکاران زیرمجموعه تأکید و تصریح کرد: مسئولان ادارات امور شعب به ویژه مسئولان دوایر سرمایه انسانی ادارات وظیفه دارند به صورت مستمر و پویا با همکاران زیرمجموعه خود در ارتباط باشند و ضمن انجام وظایف روزانه خود، شایسته است که همواره با خوشرویی و متانت به پرسش ها و دغدغه های آنها پاسخ دهند.
مدیرعامل همچنین به اهمیت پاسخگویی به همکاران در بسترهای مختلف فضای مجازی اشاره و تصریح کرد: من به صورت مستمر مطالب و کامنت های همکاران محترم را در پلتفرم های مختلف دنبال می کنم و لازم است که مسئولان ادارات امور شعب و کارشناسان دوایر سرمایه انسانی نیز نسبت به شنیدن صحبت های صنفی همکاران خود در فضای مجازی فعال بوده و تعامل سازنده ای با همکاران خود داشته باشند تا از این طریق دغدغه های مطرح شده در کمترین زمان شنیده و مرتفع گردد.
وی افزود: انتشار شایعات غیر موثق در فضای مجازی، در نهایت، موجب دلسردی همکاران می شود، لذا کارشناسان و مسئولان دوایر سرمایه انسانی مسئولیت دارند که نسبت به اطلاع رسانی صحیح و برطرف نمودن شائبه های همکاران در فضای مجازی فعالیت مستمری داشته باشند.
مدیرعامل با اشاره به تفویض اختیار به ادارات امور شعب در خصوص انتصابات، بیان داشت: مسئولان ادارات امور شعب وظیفه دارند در فرآیند انتصابات، ملاک اصلی را شایستگی افراد در نظر بگیرند و همچنین با تخصیص عادلانه پاداش ها و اضافه کار به گونه ای عمل کنند که حقی از هیچ شخصی تضییع نگردد.
در ادامه این نشست، حسین زاده مدیرعامل، حبیب اله رشید ارده معاون سرمایه انسانی، حسن مونسان معاون شعب و محمد رضایی رئیس اداره کل سرمایه انسانی به سوالات و مسائل مطرح شده کارشناسان و مسئولان حاضر در وبینار پاسخ دادند.