خبرگزاری کار ایران

علی محفوظی به ایلنا خبر داد؛

عمل جراحی آیت الله محفوظی با موفقیت انجام شد

آیت الله محفوظی از مراجع تقلید شیعه در قم که به دلیل عارضه مغزی در بیمارستان بستری شده بود، عمل جراحی موفقیت آمیزی را پشت سر گذاشت.

علی محفوظی برادر آیت الله عباس محفوظی در گفت‌و‌گو با خبرنگار ایلنا، در خصوص آخرین وضعیت جسمانی این مرجع تقلید، اظهار داشت: حضرت آیت الله محفوظی که به دلیل عارضه مغزی، روز شنبه هفته جاری به بیمارستان لاله تهران مراجعه کرده بود، تحت عمل جراحی قرار گرفت و خدا را شکر که این عمل با موفقیت پایان یافت.

وی افزود: انشاءالله حضرت آیت الله محفوظی طبق دستور پزشکان، پایان امروز از بخش مراقبت‌های ویژه آی سی یو بیمارستان، به بخش عادی منتقل شده و بعد از تعطیلات نیز از بیمارستان مرخص خواهند شد.

برادر آیت الله محفوظی خاطرنشان کرد: ‌ تا یک هفته قبل از مراجعه به بیمارستان، کلاس‌های درس این مرجع تقلید برگزار می‌شد و انشاءالله بعد از بهبودی نسبی، باز هم کلاس‌های درس ایشان برگزار می‌شود.

وی گفت: خوشبختانه مشکل حضرت آیت الله محفوظی برطرف شده و به زودی فعالیت‌های روزانه خود را همانند سابق خواهند داشت.

خاطرنشان می‌شود، آیت الله محفوظی که به دلیل عارضه مغزی هماتوم به بیمارستان مراجعه کرده بود، به دستور پزشکان مورد عمل جراحی قرار گرفت.

آیت الله عباس محفوظی رئیس دفتر و از مشاوران نزدیک مرحوم آیت الله بهجت بود که پس از ارتحال این مرجع فقید شیعیان، اعلام مرجعیت کرد و بسیاری از مقلدان مرحوم آیت الله بهجت، در حال حاضر از ایشان تقلید می‌کنند. این مرجع تقلید و عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم، سابقه مبارزات انقلابی برای تحقق جمهوری اسلامی و همراهی با امام خمینی (ره) را در کارنامه سیاسی خود دارد.

کد خبر : ۳۶۷۶۳۱