خبرگزاری کار ایران

تیم علی دایی به رده سوم جدول صعود می‌کند؟

محرومان و مصدومان صبای‌قم در بازی با ذوب‌آهن

صبای قم با چند محروم و مصدوم، به مصاف مهمان خود تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان خواهد رفت.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قم، تیم فوتبال صبای قم در حالی جمعه این هفته در هفته ۱۲لیگ بر‌تر فوتبال باشگاه‌های کشور، میزبان ذوب آهن اصفهان خواهد بود، که یک محروم و چند مصدوم دارد. 

قاسم دهنوی هافبک صبای قم از جمله بازیکنانی است که این هفته نمی‌تواند مقابل تیم سابقش بازی کند؛ ۳ اخطاری که قاسم دهنوی در سه بازی نفت تهران، پرسپولیس و تراکتورسازی در هفته‌های دوم، هشتم و یازدهم گرفت موجب محرومیت او در بازی روز جمعه برابر ذوب‌آهن اصفهان شده است. 

دهنوی در بازی با پرسپولیس اخراج شد اما پیش از آن در دقیقه ۸۸ کارت زرد گرفته بود تا با اخطار بازی گذشته با تراکتورسازی از همراهی تیمش در هفته دوازدهم محروم شود. 

او تنها محروم صبا برابر ذوب‌آهن است اما بیک‌زاده، فراهانی، کرمی و طاهر مصدومان صبا هستند که مشخص نیست به بازی روز جمعه برسند. 

در همین رابطه فیزیوتراپیست صبای قم آخرین وضعیت مصدومان این تیم را تشریح کرد. 

اکبر رضایی در خصوص حضور هاشم بیک‌زاده بازیکن مصدوم صبا در دیدار روز جمعه با ذوب‌آهن گفت: وضعیت آسیب دیدگی این بازیکن رو به بهبود است و خدا را شکر آمادگی نسبتا خوبی دارد؛ حضور او برابر ذوب‌آهن مشخص نیست و سعی داریم او را به این بازی برسانیم. 

او در مورد شرایط دیگر مصدومان صبا اظهار کرد: میلاد فراهانی، محسن کرمی و طاهر مشغول فیزیوتراپی هستند و از هفته آینده در تمرینات گروهی شرکت خواهند کرد. 

صبای قم جمعه این هفته ۲۹آبان ماه و از ساعت ۱۵ و ۱۵ دقیقه، در ورزشگاه یادگار امام قم پذیرای ذوب آهن اصفهان خواهد بود؛ دیداری که صبای قم با پیروزی برابر رقیب اصفهانی، به رده سوم و حتی دوم جدول صعود خواهد کرد؛ البته ذوب آهن نیز همین شرایط را دارد و البته تساوی نیز این تیم را در رده سوم جدول نگه می‌دارد.

کد خبر : ۳۲۲۵۰۴