خبرگزاری کار ایران

مدیر ورزشگاه یادگار امام(ره) قم:

زمین بازی دوستانه صبا و سایپا آماده نیست

زمین بازی دوستانه صبا و سایپا آماده نیست
کد خبر : ۲۳۹۳۶۶

ما در تعطیلی لیگ قصد داشتیم کارهایی انجام دهیم تا زمین شرایط مطلوبی برای ادامه بازی‌های صبا در لیگ پیدا کند و حتی اقداماتی انجام داده‌ایم.

مدیر ورزشگاه یادگار امام(ره) قم عنوان کرد: ما تابع تصمیم اداره ورزش و جوانان هستیم و هرچه آنها بگویند قبول می‌کنیم ولی ما نظرمان را گفتیم که شرایط بازی دوستانه صبا و سایپا وجود ندارد.

توحید محمدی در گفت و گو با خبرنگار ایلنا اظهار داشت: باشگاه صبا بدون هماهنگی با ورزشگاه، بازی دوستانه‌ای با تیم سایپا ترتیب داده و بعد از اینکه قول و قرارهای‌شان را با تیم حریف گذاشته بودند، دو شب پیش آقای حیات‌پور سرپرست صبا با بنده تماس گرفت و گفت قرار است روز چهارشنبه این دیدار در ورزشگاه یادگار امام برگزار شود که به ایشان جواب دادم امکان برگزاری مسابقه در استادیوم نخواهد بود.

وی در خصوص دلایل مخالفتش گفت: ما در تعطیلی لیگ قصد داشتیم کارهایی انجام دهیم تا زمین شرایط مطلوبی برای ادامه بازی‌های صبا در لیگ پیدا کند و حتی اقداماتی انجام داده‌ایم. طبق برنامه ریزی که داشته‌ایم، زمین برای چهاردهم بهمن ماه صد در صد آماده می‌شود.

محمدی با بیان اینکه بعضی قسمت‌های زمین از جمله مقابل دروازه‌ها زیر کشت رفته است، خاطر نشان کرد: نمی‌گوییم امکان برگزاری بازی با سایپا وجود ندارد اما آن هزینه‌ها و زحمت‌هایی که تاکنون برای زمین کشیده‌ایم از بین می‌رود و پس از آن باید کارهای بیشتری برای آماده سازی چمن انجام دهیم.

وی تصریح کرد: ما تابع تصمیم اداره ورزش و جوانان هستیم و هرچه آنها بگویند قبول می‌کنیم. اگر مدیرکل بگوید هر روز بازی باشد پیروی می‌کنیم ولی ما نظرمان را گفتیم که شرایط بازی دوستانه صبا و سایپا وجود ندارد.

مدیر ورزشگاه یادگار امام(ره) قم با اشاره به اینکه تاکنون ۱۰ میلیون تومان برای بازسازی چمن هزینه کرده‌ایم ادامه داد: اگر بازی انجام شود، تمام این هزینه‌ها از بین می‌رود ولی ما نگران شرایط خوب چمن برای بازی‌های لیگ هستیم و تمام هدفمان کمک به تیم صبا است.

ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز