خبرگزاری کار ایران

کشتی فصلی جایزه بزرگ باشگاه های کشور؛

دومین شکست صبای قم مقابل نماینده اندیمشک رغم خورد

دومین شکست صبای قم مقابل نماینده اندیمشک رغم خورد
کد خبر : ۱۸۰۷۶۸

صبای قم در آخرین دیدار مرحله گروهی خود با امتیاز انفرادی ۴ بر ۴ در مقابل تیم مرکز جراحی پاستور اندیمشک برابر شد، اما در امتیاز مثبت ۱۷ بر ۱۹ از این تیم شکست خورد / تیم شهدای هفتم تیر تهران قهرمان قهرمان این مسابقات شد.

تیم کشتی صبای قم در چهارمین پیکار خود از نخستین دوره مسابقات کشتی فصلی جایزه بزرگ کشور مغلوب تیم کشتی مرکز جراحی پاستور اندیمشک شد.

به گزارش ایلنا، مرحله اول رقابت های کشتی فصلی جایزه بزرگ باشگاه های کشور از صبح دیروز(پنج شنبه) در سالن شهید بابایی قزوین آغاز شده است.

مسابقات کشتی فرنگی با حضور ۵ تیم و به صورت دوره ای برگزار می شود که تیم های صبای قم، پیام نور تهران، مرکز جراحی پاستور اندیمشک، شهدای هفتم تیر تهران، شورای شهر و شهرداری البرز در این رشته حضور دارند.

در دومین روز از این مسابقات، تیم کشتی صبای قم که سه بازی گذشته خود را با دو پیروزی و یک شکست پشت سر گذاشته بود، در آخرین پیکار خود همانند بازی سوم که با تساوی انفرادی و در امتیاز مثبت نتیجه را به تیم شهدای هفتم تیر تهران واگذار کرده بود، مقابل تیم مرکز جراحی پاستور اندیمشک نیز در نتیجه انفرادی ۴ بر ۴ مساوی شد، اما با امتیاز مثبت ۱۹ بر ۱۷ از تیم اندیمشک شکست خورد.

نتایج انفرادی دیدار تیم کشتی صبای قم و تیم مرکز جراحی پاستور اندیمشک شد به شرح زیر است:(اسامی تیم صبا در ابتدا آمده است)

۵۹ کیلوگرم: شاهین فلاحی صفر - عبدالمحمد پاپی ۱۰(امتیاز مثبت صفر - ۴)

۶۶ کیلوگرم: حمید زارع ۸ - یوسف حاج ابراهیم ۸(امتیاز مثبت ۳-۱)

۷۱ کیلوگرم: بهرام جلالی یک– رسول گرمسیری ۹(امتیاز مثبت ۱-۴)

۷۵ کیلوگرم: امیر حسین مولایی ۲ - فرشاد رستمی کیا یک(امتیاز مثبت ۳-۱)

۸۰ کیلوگرم: علی زینتی رفاه صفر - مهدی هدایی ۲(امتیاز مثبت صفر - ۵)

۸۵ کیلوگرم: مهدی ابراهیمی ۳ - محمد رسولی ۱۳(۱-۴)

۹۸ کیلوگرم: یحیی جصاص ۹ - مرتضی دریکوند(۴ - صفر)

۱۳۰ کیلوگرم: بهنام مهدیزاده ۳ - مسعود نعمت چکانی صفر(۵ - صفر)

جمع امتیاز مثبت: ۱۷-۱۹

برد انفرادی: ۴-۴

لازم به ذکر است تیم کشتی شهدای هفتم تیر تهران، با چهار پیروزی متوالی قهرمان رقابت های نخستین دوره کشتی فصلی جایزه بزرگ باشگاه های کشور شد و تکلیف تیم دوم تا پنجم رشته فرنگی، پس از برگزاری بازی تیم های شورای شهر و شهرداری کرج و مرکز پاستور اندیمشک مشخص می شود.

ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز