خبرگزاری کار ایران

مسابقات کشتی فصلی جایزه بزرگ باشگاه های کشور؛

تیم کشتی صبای قم دومین پیروزی خود را به دست آورد

تیم کشتی صبای قم دومین پیروزی خود را به دست آورد
کد خبر : ۱۸۰۶۹۲

صبای قم با امتیاز مثبت ۲۳ بر ۱۴ و نتیجه انفرادی ۵ بر ۳ دومین دیدار خود را با موفقیت پشت سر گذاشت / تیم کشتی صبای قم اولین دیدار خود مقابل پیام نو تهران را با نتیجه ۶ بر ۲ به سود خود به پایان رسانده بود / رقابت های کشتی فصلی جایزه بزرگ باشگاه های کشور امروز و فردا به میزباتنی هیئت کشتی قزوین برگزار می شود.

تیم کشتی صبای قم در دومین پیکار خود در نخستین دوره مسابقات کشتی فصلی جایزه بزرگ کشور با نتیجه انفرادی ۵ بر ۳، تیم کشتی شورای شهر و شهرداری البرز را مغلوب کرد.

به گزارش ایلنا، مرحله اول رقابت های کشتی فصلی جایزه بزرگ باشگاه های کشور از صبح امروز(پنج شنبه) در سالن شهید بابایی قزوین در حال برگزاری است که رقابت های کشتی فرنگی با حضور ۵ تیم و به صورت دوره ای برگزار می شود.

در رشته فرنگی تیم های صبای قم، پیام نور تهران، مرکز جراحی پاستور اندیمشک، شهدای هفتم تیر تهران، شورای شهر و شهرداری البرز حضور دارند.

در یکی از این مسابقات، دیدار تیم های کشتی فرنگی صبای قم و شورای شهر و شهرداری البرز، با امتیاز مثبت ۲۳ – ۱۴ و نتیجه انفرادی ۵ بر ۳ به سود نماینده قم به پایان رسید.

این بازی در حالی با نتیجه ۵ بر ۳ به سود صبای قم به پایان رسید که در سه مسابقه اول شاهین فلاحی، حمید زارع و بهرام جلالی مغلوب نماینده البرز شده بودند.

در دیگر دیدار این گروه، تیم مرکز جراحی پاستور اندیمشک که بازی اول خود را به تیم شهدای هفتم تیر تهران، در دومین مسابقه خود با امتیاز مثبت ۲۲ بر ۱۳ و نتیجه انفرادی ۵ بر ۳ از سد تیم پیام نور تهران گذشت.

نتایج انفرادی دیدار تیم کشتی صبای قم و شورای شهر و شهرداری البرز به شرح زیر است:(اسامی تیم صبای قم در ابتدا آمده است)

صبای قم - شورای شهر و شهرداری کرج

۵۹ کیلوگرم: شاهین فلاحی ۲ - مصیب اکبری ۶(امتیاز مثبت صفر - ۵)

۶۶ کیلوگرم: حمید زارع صفر - اباذر نورزاده ۶(امتیاز مثبت صفر - ۵)

۷۱ کیلوگرم: بهرام جلالی ۲ - محمد کریمی ۴(امتیاز مثبت ۱-۳)

۷۵ کیلوگرم: امیر حسین مولایی ۸ - امین شاه پروری(امتیاز مثبت ۴ - صفر)

۸۰ کیلوگرم: علی زینتی رفاه ۵ - سهیل رئیسی صفر(امتیاز مثبت ۵ - صفر)

۸۵ کیلوگرم: مهدی ابراهیمی - نماینده نداشت(امتیاز مثبت ۵ - صفر)

۹۸ کیلوگرم: یحیی جصاص ۴ - روح اله عزیزخانی ۱(امتیاز مثبت ۳-۱)

۱۳۰ کیلوگرم: بهنام مهدیزاده - نماینده نداشت(امتیاز مثبت ۵ - صفر)

جمع امتیاز مثبت: ۲۳-۱۴

برد انفرادی: ۵-۳

خاطر نشان می شود، تیم کشتی صبای قم اولین دیدار خود را صبح امروز با نتیجه ۶ بر ۲ در مقابل تیم پیام نور تهران با پیروزی پشت سر گذاشته بود.

ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز