خبرگزاری کار ایران

در دیدار با طلاب و فضلای حوزه مطرح شد؛

آیت الله موسوی اردبیلی: در راه تبلیغ دین، از تندروی بپرهیزید

آیت الله موسوی اردبیلی: در راه تبلیغ دین، از تندروی بپرهیزید
کد خبر : ۱۷۶۹۹۶

دین اسلام و مذهب شیعه را آنگونه که هست معرفی کنید / با تعامل با اهل علم و وحدت با علمای دین، در راه تبلیغ دین و فرهنگ اهل بیت عصمت و طهارت گام های مؤثری بردارید.

ایلنا: یکی از مراجع تقلید شیعه در قم، خطاب به طلاب و فضلای حوزه علمیه گفت: در راه تبلیغ دین کوشش کنید و دین اسلام و مذهب شیعه را آنگونه که هست معرفی کنید؛ سعی کنید در این راه از تندروی‌ها بپرهیزید، بلکه با تعامل با اهل علم و وحدت با علمای دین، در راه تبلیغ دین و فرهنگ اهل بیت عصمت و طهارت گام های مؤثری بردارید.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قم، آیت الله موسوی اردبیلی، شب گذشته در دیدار جمعی از طلاب و فضلای پاکستانی که در دفتر این مرجع تقلید در قم حاضر شده بودند، اظهار داشت: تلاش شما در راه تبلیغ دین و احکام اسلام ارزشمند و قابل تقدیر است و آنچه مهم است این است که شما با مشقت فراوان مشغول فعالیت هستید.

وی افزود: تلاش کنید در قدم اول، آن چنان که شایسته است با مسائل دین و احکام آن به صورت دقیق آشنایی پیدا کنید و وقت خود را مصروف کسب اطلاعات دینی نمایید.

این مرجع تقلید اضافه کرد: سعی کنید خودتان از فضل کافی برخوردار شوید چرا که تا انسان خودش بهره‌مند از فضل کافی نباشد نمی‌تواند منشأ اثر باشد.

آیت الله اردبیلی گفت: در مرحله دوم سعی کنید آنچه در توان دارید در راه تبلیغ دین کوشش کنید و دین اسلام و مذهب شیعه را آنگونه که هست معرفی کنید؛ سعی کنید در این راه از تندروی‌ها بپرهیزید، بلکه با تعامل با اهل علم و وحدت با علمای دین، در راه تبلیغ دین و فرهنگ اهل بیت عصمت و طهارت گام های مؤثری بردارید.

در ابتدای این دیدار یکی از فضلای پاکستانی به نمایندگی از حاضران اظهار داشت: طلاب و فضلای پاکستانی ضمن علاقمندی به فراگیری علوم دینی و اهل بیت عصمت و طهارت که اساس هجرت آنها به قم و ایران است، علاقه وافری به ایران اسلامی که مرکز تشیع به حساب می‌آید دارند.

ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز