خبرگزاری کار ایران

مدیر رسانه ای ماهان تندیس قم خبرداد؛

زمان انتقال تماشاگران ماهان تندیس به تهران تغییر کرد

زمان انتقال تماشاگران ماهان تندیس به تهران تغییر کرد
کد خبر : ۱۷۱۰۱۴

هواداران ساعت ۱۳ مقابل ورزشگاه حیدریان حضور داشته باشند / آقای جلالی جایزه ویژه ای را در صورت قهرمانی برای اعضای تیم در نظر گرفتند / بازیکنان در شرایط روحی بسیار خوبی قرار دارند.

مدیر رسانه ای تیم فوتسال ماهان تندیس قم از تغییر زمان انتقال هواداران این تیم به فینال جام حذفی فوتسال باشگاه های کشور خبر داد.

جعفر عابدی در گفت و گو با خبرنگار ایلنا، با اعلام این خبر گفت: قرار بود هواداران و دوستداران تیم فوتسال ماهان تندیس قم را ساعت ۱۴ روز سه شنبه ششم خرداد ماه، برای تماشا و حمایت از تیم شهرشان در فینال جام حذفی فوتسال به تهران اعزام کنیم، اما با ابلاغیه ای که از کمیته فوتسال رسید، زمان بازی فینال از ساعت ۱۸ به ساعت ۱۷ همانروز تغییر پیدا کرد و بر این اساس برنامه ما نیز برای انتقال تماشاگران به بازی فینال تغییر یافت.

وی ادامه داد: بعد از بازی برگشت ماهان تندیس با شهرداری تبریز، به هواداران اعلام شده بود ساعت ۱۴ روز سه شنبه ششم خرداد ماه، مقابل ورزشگاه حیدریان قم برای اعزام به تماشای فینال جام حذفی حضور داشته باشند که با تغییر زمان مسابقه، برنامه ما نیز یک ساعت عقب آمد و اعلام می کنیم هواداران عزیز ماهان تندیس قم، ساعت ۱۳مقابل ورزشگاه حیدریان حضور داشته باشند، تا حامی و پشتوانه پیروزی تیم شهرشان باشند.

عابدی درخصوص تعداد اتوبوس هایی که برای اعزام تماشاگران تدارک دیده شده است، عنوان کرد: پنج دستگاه اتوبوس برای این کار فراهم شده است و اگر هواداران ماهان تندیس استقبال خوبی داشتند، دو دستگاه اتوبوس ذخیره نیز آماده انتقال دوستداران تیم فوتسال ماهان تندیس قم می باشند.

مدیر رسانه ای تیم فوتسال ماهان تندیس قم دررابطه با رایگان بودن بلیط دیدار فینال جام حذفی فوتسال کشور ابراز کرد: معمولا این گونه مسابقات برای جذب تماشاگر رایگان اعلام خواهد شد، اما به طبع اگر بلیط فروشی صورت بگیرد، برای هواداران ماهان تندیس قم فرقی نخواهد کرد و باشگاه ماهان تندیس هزینه بلیط را تقبل می کند.

وی درمورد اعزام تیم قهرمان به مسابقات آسیایی یادآور شد: طبق اعلام فدراسیون فوتبال تنها تیم قهرمان لیگ برتر فوتسال جواز حضور در جام باشگاه های آسیا را دارد، اما با توافقی که با فدراسیون فوتسال انجام گرفته است، اگر تیمی قهرمان جام حذفی شود، به یکی از تورنمت های بین المللی اعزام خواهد شد.

عابدی خاطر نشان کرد: تا به حال استان قم مقام قهرمانی را در رشته فوتسال به دست نیاورده است و امیدواریم بتوانیم با کسب قهرمانی این هدیه بزرگ را به مردم قم و هواداران ماهان تندیس هدیه کنیم.

مدیر رسانه ای تیم فوتسال ماهان تندیس قم درخصوص پاداشی که جلالی مدیرعامل این تیم برای بازیکنان در نظر گرفته اند، اظهار کرد: آقای جلالی که همیشه حامی و پشتوانه باشگاه ماهان تندیس بودند، پاداشی که برای صعود تیم به فینال در نظر گرفته بودند به وعده خود عمل کردند و گفته اند اگر تیم به مقام قهرمانی برسد، جایزه ویژه ای را برای بازیکنان در نظر گرفته ایم.

وی هدف اصلی بازیکنان و کادر فنی تیم را کسب پیروزی مقابل میثاق تهران و عنوان قهرمانی جام حذفی دانست و گفت: میثاق تهران تیم خوب و با کادر فنی قوی است، اما بازیکنان ماهان تندیس قم مصمم هستند که انشاالله بتوانند این بازی را با پیروزی پشت سر بگذراند.

عابدی افزود: همه اعضای تیم با بردی که مقابل شهرداری تبریز کسب کردند، در شرایط روحی بسیار خوبی قرار دارند و انگیزه لازم را دارند که مقابل میثاق تهران به پیروزی برسند و کادر فنی ماهان تندیس نیز بازیکنان را به شرایط آرمانی رساندند و امیدواریم به این مهم دست پیدا کنیم تا مردم قم را خوشحال کنیم.

لازم به ذکر است، دیدار فینال اولین دوره جام حذفی فوتسال باشگاه های کشور، روز سه شنبه ششم خرداد ماه ساعت ۱۷ بین دو تیم ماهان تندیس قم و میثاق تهران در سالن هندبال تهران برگزار خواهد شد.

گفت و گو: محمد چهرقانی

ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز