شهردار منطقه ۴ قم:
شهروندانی که با سامانه شهرداری در تماس هستند، ناظران اجتماعی می باشند
جوابگویی بی واسطه مدیران شهری به سوالات و خواسته های مردمی سبب نزدیکی مردم و مسئولین است / وظیفه شهرداری است که سامانه ۱۳۷ را به مردم معرفی کند.
ایلنا: شهردار منطقه چهار قم، در بازدید از مرکز سامانه ۱۳۷ شهرداری قم گفت: جوابگویی بی واسطه مدیران شهری به سوالات و خواسته های مردمی سبب نزدیکی مردم و مسئولین است.
به گزارش ایلنا، حاتمی فرد شهردار منطقه چهار قم، ابراز کرد: حضور مدیران و مسئولین شهرداری در سامانه ۱۳۷ و پاسخگویی صریح به خواسته های شهروندان را می توان نشانه ای از احساس مسئولیت مدیران در قبال مردم دانست و از این طریق می شود کارهای خوبی که منجر به رضایت شهروندان می گردد، تولید نمود.
وی در ادامه ابراز داشت: این وظیفه شهرداری های مناطق است که سامانه ۱۳۷را از راه های مختلفی از جمله مدارس، روزنامه ها، صدا و سیما و… به مردم معرفی نموده تا ایشان جهت احقاق خواسته های خود بدون مراجعه حضوری، هم شهرداری را در آبادانی شهر موفق گردانند و هم باعثرفع مشکلات محله خود گردند.
حاتمی فرد ضمن تشکر از همکاران سامانه ۱۳۷ اظهار داشت: این سامانه می تواند با تبلیغات مناسب به عنوان بازوی اجرایی قوی شهرداری های مناطق، معاونت ها و سازمان ها تبدیل گردد و سبب شود تا خدمات شهرداری به مردم بروز و به موقع در اختیار آنها قرار گیرد.
وی در پایان ابراز امیدواری کرد با توجه به اطلاع رسانی که در سطح شهر در خصوص این سامانه در دست انجام است شهروندان از نوع فعالیت این سامانه بیشتر مطلع شده و ارتباط و تعامل بیشتری با این سامانه در جهت رفع مشکلات داشته باشند.