خبرگزاری کار ایران

عواطف رستمی:

حضور شهردار بین مردم نشان از مردمی بودن آن است

حضور شهردار بین مردم نشان از مردمی بودن آن است
کد خبر : ۱۶۷۲۱۴

مردم می توانند با آسودگی خاطر و با آرامش مشکلات خود را با مسئولین در میان گذاشته و نتیجه مثبت را دریافت کنند / باید توجه بیشتری به نیروگاه شود.

ایلنا: نشست صمیمی عضو شورای اسلامی شهر و شهردار منطقه دو قم با ساکنین خیابان شهید باهنر، انجام شد.

به گزارش ایلنا، در این نشست که با حضور رستمی عضو شورای اسلامی شهر قم و خدایی شهردار و مدیران شهرداری منطقه دو برگزار گردید، عواطف رستمی ضمن تشکر از مردم نیروگاه و اهالی خیابان شهید باهنر گفت: این که شهردار منطقه به همراه معاونین و مسئولین منطقه خود، در جمع مردم حضور دارد نشان از مردمی بودن مسئولین دارد که مردم می توانند با آسودگی خاطر و با آرامش مشکلات خود را با مسئولین در میان گذاشته و نتیجه مثبت را دریافت کنند.

در ادامه خدایی در این نشست ضمن ارائه بخشی از عملکرد شهرداری منطقه اظهار داشت: یکی از قسمت‌ های شهر قم که به لحاظ اجتماعی جز مناطق کمتر توسعه یافته می‌باشد منطقه دو است و مسئولین ارگان ها جهت ارتقاء رفاه عمومی مردم با تلاش و توان خود همچون شهرداری که در این زمینه پیشگام است وارد میدان شده و فعالیت خود را دوچندان کنند.

وی در ادامه افزود: اهالی منطقه دو و خیابان شهید باهنر همیشه در صف اول مبارزه و قیام بوده‌اند؛ در دوران انقلاب، در دوران دفاع مقدس و در زمان انتخابات از مردمی بودند که با تمام توان از نظام مقدس جمهوری اسلامی و ولی فقیه حمایت کرده و در تمامی عرصه‌های اجتماعی حضور داشته اند و می‌ بایست دولت و مسئولین تمام تلاش خود را در جهت پیشرفت این منطقه بسیج کنند.

وی در ادامه گفت: منطقه دو از لحاظ اجتماعی از اهمیت بالایی برخوردار است؛ به طوری که مقام معظم رهبری در سفر تاریخی خود به شهر قم در سخنان خود خصوصا به منطقه نیروگاه اشاره نموده و خواستار حمایت و تلاش مسئولان ذیربط جهت پیشرفت و آبادانی این منطقه شدند.

شهردار منطقه دو در خاتمه گفت: نیروگاه و منطقه دو یکی از بخش های استراتژیک شهر مقدس قم به حساب می آید و باید توجه بیشتری به این بخش از قم بشود.

در پایان این دیدار شهردار منطقه دو از نزدیک با مردم این منطقه دیدار نمود و به درخواست آن ها گوش داد و مشکلاتی را که از طرف مردم مطرح می شد، پس از بررسی به واحد مربوطه جهت حل مشکل ارجاع نمود

ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز