خبرگزاری کار ایران

از شبکه سه سیما و معارف پخش خواهد شد

خاکسپاری شهید گمنام در ستاد فرماندهی انتظامی استان قم

خاکسپاری شهید گمنام در ستاد فرماندهی انتظامی استان قم
کد خبر : ۱۶۳۶۰۶

برای اولین بار در کشور، پیکر شهید گمنام در ستاد فرماندهی انتظامی به خاک سپرده می شود / تشییع این شهید عزیز، شنبه ۱۳/۲ / ۹۳، ساعت ۹:۳۰ صبح، از مسجد امام حسن عسگری(ع) قم، به سمت حرم مطهر برگزار خواهد شد.

معاون هماهنگ کننده فرماندهی انتظامی استان قم، از خاکسپاری شهید گمنام در محوطه ستاد این فرماندهی خبر داد.

سرهنگ عیلرضا مهاجر، در جلسه برنامه ریزی آیین تشییع پیکر شهید گمنام و تدفین وی در ستاد فرماندهی انتظامی استان، که با حضور مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان در سالن جلسات ستاد این فرماندهی برگزار شد، اظهار داشت: برای اولین بار در کشور، پیکر شهید گمنام در ستاد فرماندهی انتظامی استان قم به خاک سپرده می شود.

وی با تشریح این خبر افزود: با پیگیری های فرمانده انتظامی استان قم و تلاش مدیر کل حفظ آثار ونشر ارزش های دفاع مقدس استان، قرار است پیکر شهید گمنام در ستاد فرماندهی انتظامی استان به خاک سپرده شود.

معاون هماهنگ کننده فرماندهی انتظامی استان ادامه داد: این شهید عزیز، از شهدای استان قم است، که روز شنبه ۱۳/۲ / ۹۳، ساعت ۹:۳۰ صبح، از مسجد امام حسن عسگری(ع) قم، به سمت حرم مطهر، بر روی دوش مردم شهید پرور استان و نیروهای مسلح و مسئولان استانی تشییع خواهد شد.

سرهنگ احمد حسینی، مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان نیز، با تقدیر از تلاش شبانه روزی کارکنان فرماندهی انتظامی استان، در تامین امنیت گفت: خداوند به خاطر مجاهدت های شبانه روزی کارکنان فرماندهی انتظامی استان در نوروز امسال و مناسبت های مختلف در همه فصول و قرار داشتن نیروی انتظامی در پیشانی خدمت رسانی به مردم، این شهید را روزی شما قرار داده است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود اضافه کرد: ستاد فرماندهی انتظامی استان قم در گذشته در جوار گلزار شهداء بود و کارکنان از این عطر و فیض معنوی فیض می بردند، اکنون نیز خداوند متعال خواست تا در ستاد جدید فرماندهی انتظامی استان از این فیض عظیم محروم نشوند.

مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان تصریح کرد: پیکر این شهید عزیز، روز شنبه و همزمان با سالگرد شهادت امام هادی(ع)، از مسجد امام حسن عسگری(ع)، به طرف حرم مطهر حضرت فاطمه معصومه(س)، تشییع و سپس جهت تدفین به ستاد فرماندهی انتظامی استان قم مشایعت خواهد شد.

گفتنی است این مراسم، از شبکه سه سیما و معارف(قرآن) پخش خواهد شد.

ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز