خبرگزاری کار ایران

نماینده ولی فقیه در قزوین:

شهادت سید حسن نصرالله قدرت جبهه مقاومت را افزایش می‌دهد

شهادت سید حسن نصرالله قدرت جبهه مقاومت را افزایش می‌دهد
کد خبر : ۱۵۳۵۸۲۶

نماینده ولی فقیه در استان قزوین با اشاره به شهادت سید حسن نصرالله گفت: این اقدام ددمنشانه، نه تنها موجب تضعیف جبهه مقاومت نخواهد شد، بلکه به برکت خون پاک سید مقاومت شاهد قوت و قدرت هر چه بیشتر شجره طیبه مقاومت خواهیم بود.

به گزارش ایلنا، حجت‌الاسلام والمسلمین عبدالکریم عابدینی، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه قزوین در پیامی شهادت سیدحسن نصرالله، جمعی از فرماندهان جبهه مقاومت و مردم مظلوم را تسلیت گفت.

متن پیام به این شرح است:

«بسم الله الرحمن الرحیم

مِنَ الْمُؤْمِنِینَ رِجَالٌ صَدَقُوا مَا عَاهَدُوا اللَّهَ عَلَیْهِ فَمِنْهُمْ مَنْ قَضَى نَحْبَهُ وَمِنْهُمْ مَنْ یَنْتَظِرُ وَمَا بَدَّلُوا تَبْدِیلًا

الأحزاب (23)

شهادت پرچمدار مقاومت، سید مجاهدان و پناه مظلومان و مستضعفان فلسطین و لبنان، حجت‌الاسلام‌ والمسلمین سیدحسن نصرالله (رضوان الله تعالی علیه)، جمعی از فرماندهان جبهه مقاومت و مردم مظلوم در حمله وحشیانه رژیم منحوس صهیونیستی، قلوب تمام مسلمانان و آزادی‌خواهان جهان را غرق در ماتم و عزا کرد.

این اقدام ددمنشانه، نه تنها موجب تضعیف جبهه مقاومت نخواهد شد، بلکه به برکت خون پاک سید مقاومت شاهد قوت و قدرت هر چه بیشتر شجره طیبه مقاومت خواهیم بود و این راه ادامه دارد تا ان‌شاءالله بزودی شاهد نابودی کامل رژیم رو به زوال صهیونیستی باشیم.

 اینجانب شهادت آن مجاهد کبیر و یاران شهیدش را به محضر ولی عصر (ارواحنا له‌الفداء)، رهبر معظم انقلاب اسلامی (مدظله العالی)، امت اسلامی، جبهه مقاومت و مردم عزیز لبنان تبریک و تسلیت عرض می‌کنم.»

خون شهید سید حسن نصرالله سرعت دهنده شکست باطل‌های زمانه خواهد بود

محمدمهدی اعلایی، استاندار قزوین هم با تسلیت شهادت دبیرکل حزب الله لبنان در پیامی نوشت:

«شهادت مجاهد کم نظیر سید حسن نصرالله را به رهبرمعظم انقلاب، ملت بزرگ ایران و مردمان رنجدیده جبهه مقاومت تبریک و تسلیت می‌گویم.

باور تاریخی ما در جدال همیشگی حق و باطل، مبتنی بر پیروزی خون بر شمشیر است و ان شاءالله خون پاک این عزیز سرعت دهنده شکست باطل‌های زمانه خواهد بود.»

خون شهدای مقاومت اتحاد علیه دشمن را مستحکم‌تر می‌کند

سردار علی ابراهیمی، فرمانده انتظامی استان قزوین هم در پیامی نوشت:

«بسم‌الله الرحمن الرحیم

وَلا تَحسَبَنَّ الَّذینَ قُتِلوا فی سَبیلِ اللَّهِ أَمواتًا ۚ بَل أَحیاءٌ عِندَ رَبِّهِم یُرزَقونَ

شهادت مظلومانه «سیدحسن نصرالله» دبیر کل حزب الله لبنان و جمعی از رزمندگان سلحشور محور مقاومت به دست رژیم غاصب صهیونیستی در لبنان، بار دیگر عطر معنوی و نسیم روح بخش ایثار و شهادت را در فضای ایران اسلامی متجلی کرد.

اینجانب ضمن محکومیت شدید این جنایت هولناک، شهادت این عزیزان را به پیشگاه حضرت ولی‌عصر(عج)، رهبر معظم انقلاب اسلامی، خانواده‌های معزز شهدا و همه آزادی‌خواهان جهان تبریک و تسلیت عرض می‌نمایم.

شهدای والامقام جبهه مقاومت با نثار خون پاک خود، برگ زرینی بر افتخارات اسلام و انقلاب اسلامی افزودند و ثابت کردند که راه مقاومت، راه پیروزی است.

دشمنان بدانند که شهادت این عزیزان، نه تنها خللی در عزم راسخ جبهه مقاومت ایجاد نخواهد کرد، بلکه اتحاد و همبستگی این جبهه را بیش از پیش مستحکم‌تر خواهد ساخت.

اینجانب شهادت این مجاهدان راه حق را تبریک و تسلیت عرض نموده و از درگاه خداوند متعال برای آنان علو درجات و برای بازماندگان صبر جمیل و اجر جزیل مسئلت می‌نمایم.»

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز