خبرگزاری کار ایران

یک مسئول خبر داد؛

مشارکت عام المنفعه شرکت های تعاونی حمل و نقل در استان قزوین

مشارکت عام المنفعه شرکت های تعاونی حمل و نقل در استان قزوین
کد خبر : ۱۴۸۸۳۵۲

رئیس اتحادیه حمل و نقل سبک استان قزوین گفت: شرکت امین بار با بهره گیری از 100 دستگاه وانت و کامیون ضمن تلاش در خدمت رسانی به شهروندان در جابجایی کالا و محصولات در امور خداپسندانه و عام المنفعه نیز مشارکت جدی دارد.

به گزارش ایلنا در قزوین، سید رضا محمدی مسئول شرکت امین بار در خصوص عمل به مسئولیت های اجتماعی خود گفت: مسئولیت اجتماعی به عنوان یک چارچوب اخلاقی شخص را، چه فرد چه سازمان، در مشارکت به امور اجتماعی که عمل به آن در سطح وسیع به منفعت جامعه خواهد بود، متعهد می سازد. 

وی افزود: مسئولیت اجتماعی به این معناست که فرد به عنوان عضوی از جامعه، مشارکت فعالانه دارد و نسبت به مشکلات و معضلات بی تفاوت نبوده و در تغییرات و بهبود شرایط می تواند سهیم باشد و این مشارکت و حضور فعال، در برنامه های مختلف نمود دارد.

محمدی تصریح کرد: شرکت امین بار زیر نظر اتحادیه حمل و نقل استان قزوین فعالیت می کند و در کنار خدمت رسانی به مردم در عرصه های مختلف بویژه جابجایی بار و کالا در عرصه درون شهری و برون شهری تلاش می کند منشا خدمات تاثیرگذار باشد.

رئیس شرکت امین بار در قزوین یادآور شد: درحال حاضر 100 دستگاه وانت نیسان و کامیون با تلاش رانندگان متعهد به صورت روزانه در جابجایی کالا و محصولات مختلف خدمت رسانی و روزانه به طور میانگین حدود 500 نوبت خدمات دهی می کنند.

محمدی بیان کرد: در کنار رسالت و ماموریت اصلی خود در جابجایی کالا توسط این شبکه به واحد خدماتی در سایر امور اجتماعی هم احساس مسئولیت می کنیم و در مناسبت های مختلف و برنامه های خیرخواهانه نیز مشارکت فعالی داریم تا به مسئولیت اجتماعی خود عمل کنیم.

رئیس امین بار قزوین تصریح کرد: در سال گذشته و دو ماهه امسال رانندگان این مجموعه در برنامه های مختلفی شرکت کردند که جمع آوری و توزیع کمک های مومنانه با همکاری دستگاههای مختلف ، توزیع جهیزیه توسط اوقاف و بهزیستی ، شرکت در رژه موتوری به مناسبت های مختلف از آن جمله است.

محمدی گفت: در این هفته توزیع 40 سری جهیزیه نوعرسان مددجوی بهزیستی استان قزوین با همکاری و مشارکت امین بار صورت گرفت و این جهیزیه ها به سلامت به زوج های جوان مددجوی بهزیستی در همه شهرستان‌ها تحویل داده شد و معمولا در این برنامه رویکرد ما این است که از کرایه رانندگانی که زندگی آنها از این شغل تامین می شود کم نکنیم اما تخفیف های ویژه ای قائل می شویم که این هزینه را از سوی شرکت متقبل شده و تامین می کنیم.

رئیس اتحادیه شرکت های تعاونی حمل و نقل سبک استان قزوین در ادامه اظهارداشت: امیدواریم مسئولان نسبت به تامین تسهیلات لازم برای نوسازی این ناوگان کمک کنند تا رانندگان متعهد این شرکت بتوانند خدمات مناسب و ایمن تری به شهروندان ارائه کنند.

وی از انگیزه بالای رانندگان امین بار و استقبال بسیار خوب آنها در کارهای خیرخواهانه و عام المنفعه و مشارکت مجموعه همکاران خود در ارائه خدمات مطلوب به شهروندان تشکر و قدردانی کرد.

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز