خبرگزاری کار ایران

در استودیو تیتر قزوین عنوان شد/ قسمت پایانی

فعالیت تعاونی‌ها به رشد پایدار منجر می‌شود+فیلم

فعالیت تعاونی‌ها به رشد پایدار منجر می‌شود+فیلم
کد خبر : ۱۲۹۰۷۴۳

رئیس اتحادیه شرکت‌های تعاونی مرغداران استان قزوین گفت: در تعاونی به این نقطه رسیده‌ایم که به تنهایی نمی‌توان کار کرد و کار جمعی خوب پیش می‌رود؛ در تعاون تعداد اعضای بیشتری نقش دارند و با افزایش تعامل تاثیر فعالیت یک تعاونی در جامعه بسیار چشمگیر خواهد بود و به رشد پایدار منجر می‌شود.

به گزارش خبرنگار تیتر قزوین در قزوین، منوچهر شعبانی با حضور در برنامه گفت‌وگو محور ضلع سوم با اشاره به نقش اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی در حمایت از تعاونی‌ها گفت: بخشی از تعاونی‌ها و اتحادیه‌ها زیرمجموعه تعاون،کار و رفاه اجتماعی و برخی زیرمجموعه سازمان تعاون روستایی هستند، این تفکیک در سال 75 تفکیک اتفاق افتاد و بعد از ادغام هم با اداره کل تعاون روابط خوبی داریم، در اداره تعاون رویکردهای مثبتی وجود دارد و هر زمان نیاز داشتیم حتی اگر این نیاز در تهران بود به ما کمک کردند و هیچ موقع سد راه ما نبودند.

رئیس اتحادیه شرکت‌های تعاونی مرغداران استان قزوین ادامه داد: تشکیلات ما زیرمجموعه اداره تعاون است و در این راستا همراهی خوبی وجود دارد، در حوزه تولید هم با جهاد کشاورزی مرتبط هستیم که در این حوزه هم همراهی خوبی صورت می‌گیرد.

وی عنوان کرد: بسیاری از موانع دست استان نیست و بخش‌نامه‌ها از مرکز ارایه می‌شود و در مجموع سازمان‌های استان در بخش‌های تولید و کار تشکیلاتی همراهی خوبی داشتند.

نسل جدید تولیدکنندگان آینده روشنی دارند

این مسئول با بیان اینکه سایر نهادها مانند اتاق بازرگانی و اصناف همراهی خوبی داشته و همسو هستند، گفت: 50 درصد تولید استان در قزوین مصرف می‌شود و اضافه تولید داریم، از چند سال گذشته واحدهای ما برای صادرات مرغ و تخم مرغ از اتاق بازرگانی کمک می‌گیرند و از همه ظرفیت‌های موجود استفاده می‌شود.

وی درباره نسل جدید تعاونگران اظهار کرد: در تولید جوان‌هایی داریم که بسیار موفق هستند؛ چون بیشتر از ابزار و تکنولوژی جدید استفاده کرده و به ضریب تبدیل توجه دارند، واحدهایی داریم که بدون کارشناس اقدام به جوجه ریزی نمی‌کنند و  واحدهایی که توسط جوانان اداره می‌شود بازدهی بسیار خوبی دارند و آینده را بسیار روشن می‌بینم.

رئیس اتحادیه شرکت‌های تعاونی مرغداران استان قزوین یادآور شد: در نوسانات قیمت از مردم عذرخواهی می‌کنم، نوسانات قیمت گاهی دست تولید کننده نیست و مسایلی خارج از کشور پیش می‌آید که در قیمت تمام شده تاثیر دارد، از این جهت که نمی‌توانیم در این موضوع تاثیرگذار باشیم از مردم عذرخواهی می‌کنیم.

 

حجم ویدیو: ۵۸.۸۴M | مدت زمان ویدیو: ۰۰:۰۹:۱۹ دانلود ویدیو
انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز