خبرگزاری کار ایران

معاون آموزش و پرورش استان خبر داد؛

درخشش دانش آموزان قزوین در مرحله کشوری مسابقات پرسش مهر

درخشش دانش آموزان قزوین در مرحله کشوری  مسابقات پرسش مهر
کد خبر : ۱۲۴۳۱۳۹

معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان قزوین گفت: در مرحله کشوری بیست و دومین دوره مسابقات پرسش مهر ریاست جمهوری استان قزوین توانست با کسب ۱۲ رتبه برتر جزو ۸ استان اول در این دوره از مسابقات شود.

به گزارش ایلنا، حجت الاسلام حسین محمدزاده با اعلام این خبر گفت: بیست و دومین دوره مسابقات پرسش مهر ریاست جمهوری با موضوع "ایران قوی" در حالی پایان یافت که دانش آموزان قزوین موفق به کسب چندین رتبه برتر کشوری شدند.

معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان قزوین ضمن تبریک موفقیت دانش آموزان برگزیده کشوری، اظهار کرد: مسابقات پرسش مهر به تکاپو انداختن ذهن دانش آموزان در ابتدای مهر ماه هر سال و آشنایی دوباره ذهن دانش آموزان با فضای درس و پژوهش بعد از ۳ ماه، همچنین به افزایش مهر و ارتباط دانش آموزان به رئیس جمهور و پرورش روحیه پرسش‌گری دانش آموزان و ایجاد توانایی نقد و تحلیل در دانش آموزان و کمک به معلمان در سطح مدارس اجرا می‌شود.

وی تصریح کرد: در این دوره از این رقابت‌ها بیش از ۸۷ هزار دانش آموز در مرحله آموزشگاهی به رقابت پرداختند که پس از داوری‌های انجام گرفته در مرحله مدرسه و منطقه‌ای تعداد  هزار دانش آموزان به مرحله استان راه یافتند.

این مسئول  با اشاره به دعوت از داوران شاخص استان، تصریح کرد: آثار رسیده به دبیرخانه مورد ارزیابی و داوری قرار گرفت که تعداد ۱۸۶ دانش آموز موفق به کسب رتبه‌های اول تا سوم شدند و از این تعداد ۹۰ اثر برتر به مرحله کشوری  در ۲۰ رشته راه یافته بودند.

 

 

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز