مدیر سامانه مدیریت شهری قزوین خبر داد:
برقراری 207 تماس تلفنی با مرکز توسعه اجتماعی
مدیر سامانه مدیریت شهری قزوین گفت: 207 تماس تلفنی از سوی شهروندان، در 9 ماهه سال جاری با مرکز توسعه اجتماعی سامانه مدیریت شهری قزوین برقرار شد.
به گزارش ایلنا به نقل از روابطعمومی سامانه مدیریت شهری شهرداری قزوین، سعید رحمانی اظهار کرد: شهروندان برای حل مسائل شهری در خصوص کارتن خوابها، خانوادههای بیخانمان، کودکان خیابانی، متکدیان و موارد مشابه 207 بار با سامانه مدیریت شهری قزوین تماس گرفتهاند.
مدیر سامانه مدیریت شهری قزوین ادامه داد: از بین 207 تماسی که با مرکز توسعه اجتماعی گرفته شده است، بیشترین تماس مربوط به افراد بی سرپناه و کارتن خواب با 102 مورد و 52 مورد هم به متکدیان اختصاص داشته است.
رحمانی با اشاره به اینکه مرکز توسعه اجتماعی زیر نظر معاونت خدمات شهری فعالیت می کند، گفت: چنانچه شهروندان آسیب های اجتماعی چون کارتن خواب، متکدی، خانواده های بی خانمان، کودکان کار، افراد در راه مانده و زنان سرپرست خانوار نیازمند و نمایشهای خیابانی غیرمجاز، در سطح شهر را مشاهده کردند، میتوانند با سامانه 137 مدیریت شهری تماس بگیرند.
وی یادآور شد: در شهر قزوین، دو مرکز گرمخانه موقت برای آقایان و دو مرکز گرمخانه موقت برای بانوان بیسرپناه اختصاص یافته که پس از طی مراحل قانونی برای مدتی بسیار کوتاه در این مراکز نگهداری میشوند.