خبرگزاری کار ایران

در دهمین کنفرانس روابط عمومی و صنعت رخ داد؛

رونمایی از نخستین کتاب تخصصی در حوزه روابط عمومی صنعتی به قلم احمد یحیایی ایله‌ای و رضا صفریان

رونمایی از نخستین کتاب تخصصی در حوزه روابط عمومی صنعتی به قلم احمد یحیایی ایله‌ای و رضا صفریان
کد خبر : ۱۵۹۷۶۷۷

کتاب روابط عمومی صنعتی به قلم احمد یحیایی ایله‌ای استاد و ‌مدرس علوم ارتباطات و‌ روابط عمومی و رضا صفریان مدیر روابط عمومی شرکت فولاد هرمزگان که به عنوان نخستین اثر تخصصی در حوزه روابط عمومی صنعتی به شمار می‌رود، رونمایی شد.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی شرکت فولاد هرمزگان، امروز در دهمین کنفرانس روابط عمومی و صنعت که با موضوع نقش روابط عمومی در مدیریت بحران ناترزی‌ها و توسعه صنعتی و با حضور جمعی از مسئولان، خبرگان این حوزه و مدیران روابط عمومی شرکت‌ها و سازمان‌های بزرگ کشور برگزار شد، از کتاب روابط عمومی صنعتی رونمایی شد.

این کتاب که در ۱۲ فصل به رشته تحریر درآمده است، ضمن اینکه به سوالات متعددی درخصوص اینکه روابط عمومی صنعتی چیست و چه تفاوت‌هایی با سایر روابط عمومی‌ها دارد ، به تعریف اهداف استراتژیک و اولویت‌های این بخش می‌پردازد‌.

همچنین مدیریت ارتباطات درون سازمانی و برون سازمانی ، مدیریت ارتباطات مردمی،مدیریت ارتباطات بحران و مدیریت ارتباطات رسانه ای از جمله سرفصل‌های مهم کتاب روابط عمومی صنعتی است که همه موارد یادشده در راستای پایداری ارتباطات سازمان‌ها و شفافیت و نگرشی صحیح به حوزه روابط عمومی به ویژه در بخش صنعت است‌.

این کتاب در ۱۹۶ صفحه نوشته شده و توسط انتشارات سیمای شرق منتشر شده است و خواندن آن نه تنها به متخصصان و فعالان در حوزه روابط عمومی پیشنهاد می‌شود، بلکه کارآفرینان و مدیران صنعتی نیز می‌توانند با مطالعه آن آشنایی کامل با حوزه روابط عمومی صنعتی در حوزه های مختلف از جمله ارتباطات برون سازمانی و درون سازمانی پیدا کنند.

انتهای پیام/
ارسال نظر
پیشنهاد امروز