مدیر روابط عمومی شرکت فولاد هرمزگان مطرح کرد:
ارتقای تصویر بیرونی، هدف استراتژیک روابط عمومی
روابط عمومی فولاد هرمزگان نقشه استراتژی خود را با هدف ارتقای تصویر بیرونی شرکت ترسیم کرده است.
به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی فولاد هرمزگان، رضا صفریان پس از دریافت لوح تقدیر و دیپلم افتخار نوزدهمین جشنواره انتشارات روابط عمومی، با بیان این مطلب گفت: روابط عمومی فولاد هرمزگان با بهرهگیری از تجارب اساتید مطرح در حوزه روابط عمومی و استفاده از نیروهای متخصص، نقشه استراتژی خود را با هدف ارتقای تصویر بیرونی شرکت ترسیم کرده و تا کنون اقدامات استراتژیک گوناگونی در جهت دستیابی به این هدف انجام داده است. یکی از این اقدامات استانداردسازی اطلاعرسانی به ذینفعان در حوزههای خبر، انتشارات، تبلیغات، تولیدات سمعی و بصری و مواردی از این قبیل بوده است. در این راستا کلاسهای آموزشی و همسانسازی اطلاعات کارشناسان روابط عمومی با تغییرات روز در حوزههای گوناگون، از اولویتهای ما بوده که تاثیر مستقیم آن در تولیدات این واحد مشخص است.
وی در ادامه بیان کرد: کار ویژه جدیدی که انجام شد تشکیل باشگاه اهل قلم بود. این باشگاه با هدف بهرهمندی از حضور کارکنان توانمند در عرصه نویسندگی، مترجمی و ویراستاری از همکاران توانمند که دارای سابقه نویسندگی در کتاب، مقاله، شعر، گزارشهای تفصیلی و یا همکاری با نشریات و مجلات و یا دارای سوابق درخشان در سخنرانی و سخنوری هستند اقدام به عضوگیری میکند. ما در این باشگاه به دنبال جذب حداکثری استعداد کارکنان اهل قلم هستیم و مشوقهایی نیز برای آنان در نظر گرفتیم.
صفریان یکی از عوامل موفقیت روابط عمومیها را شناخت مدیران ارشد سازمانها از اهمیت روابط عمومی و حیاتی دانستن نقش آن در اتخاذ تصمیمات راهبردی شرکتها دانست و از دکتر معروفخانی مدیرعامل فولاد هرمزگان برای نگاه ویژه به روابط عمومی تقدیر کرد.
شرکت فولاد هرمزگان در نوزدهمین جشنواره روابط عمومی، موفق به کسب هشت رتبه برتر و دیپلم افتخار جشنواره شد.