خبرگزاری کار ایران

حضور شرکت فولاد اکسین خوزستان در نمایشگاه بین المللی فولاد ۱۴۰۳

حضور شرکت فولاد اکسین خوزستان در نمایشگاه بین المللی فولاد ۱۴۰۳
کد خبر : ۱۵۴۶۰۳۹

شرکت فولاد اکسین خوزستان به عنوان بزرگترین و تنها تولید کننده ورق های فولادی عریض و آلیاژی خاص با استحکام بالا در کشور،خاورمیانه و شمال آفریقا در نمایشگاه بین المللی فولاد ۱۴۰۳ حاضر خواهد شد تا توانمندی های خود را به عنوان بازوی توسعه دهنده این صنعت معرفی نماید.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی شرکت فولاد اکسین خوزستان، نمایشگاه بین المللی فولاد ۱۴۰۳ از یکم آبان ماه در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی جزیره کیش با حضور بیش از ۳۸۰ شرکت داخلی و خارجی برگزار خواهد شد و فولاد اکسین خوزستان به عنوان یکی از شرکت‌های توانمند داخلی تولید کننده فولادی در این نمایشگاه حضور خواهد داشت.

یکی از محصولات مهم فولاد اکسین، ورق های API یکی از انواع ورق های فولادی است که تحت استانداردهای API برای استفاده و تامین نیازهای صنایع استراتژیک داخلی و خارجی مورد استفاده قرار می گیرد. تولید این محصول با استفاده از فناوری های خاص، صنعت فولاد کشور را از واردات این نوع محصولات بی نیاز ساخته است.

فولاد اکسین به عنوان تنها تولید کننده و صادر کننده این نوع محصولات فولادی به کشورهای حوزه خلیج فارس و اروپا با همت متخصصان داخلی و با بهره گیری از دانش بومی،  گام بزرگی در جهت سود آوری و ممانعت از خروج ارز از کشور برداشته است.

این شرکت به عنوان بازوی توسعه دهنده صنعت نفت و گاز ، پالایش و پتروشیمی و همچنین دیگر صنایع استراتژیک کشور، ضمن حضور در بزرگترین رخ داد صنعتی ایران در حوزه فولاد، با معرفی محصولات جدید ، آمادگی و توانمندی خود را در جهت عقد قرارداد با شرکت های داخلی و خارجی در جهت افزایش ارتباطات و تعاملات و دستیابی به بازارهای جدید و برگزاری نشست های تخصصی با متخصصان داخلی و خارجی و شرکت های دانش بنیان به منصه ظهور خواهد رسانید.

حضور اکسین در نمایشگاه بین المللی فولاد ۱۴۰۳ در جزیره کیش به عنوان یکی از بازوان اصلی این صنعت و نقش آفرینی اکسینی ها طی سالیان گذشته گواه این موضوع است که تولیدات مجموعه فولاد اکسین همپا و تامین کننده نیاز صنایع داخلی و همچنین دیگر کشورهای جهان بوده و خواهد بود.

شایان ذکر است غرفه فولاد اکسین خوزستان در نمایشگاه بین المللی فولاد ۱۴۰۳ از  که از یکم تا سوم آبان ماه در محل دائمی نمایشگاه های جزیره کیش با حضور بیش از ۳۸۰ شرکت داخلی و خارجی برگزار می گردد، در سالن B غرفه شماره ۴۴ قرار داد.

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز