خبرگزاری کار ایران

یادداشت مدیر روابط عمومی

فولاد مبارکه؛ حامی ورزش ملی

فولاد مبارکه؛ حامی ورزش ملی
کد خبر : ۱۵۴۲۲۱۸

ورزش و تحرک برای حفظ سلامت جسمی و روانی، فریضه‌ای است که عقل و شرع بر وجوب و ضرورت آن در زندگی امروز تأکید دارند. شرکت فولاد مبارکه نیز به نقش مهم ورزش در ارتقای سلامت کارکنان و خانواده ایشان واقف است و به‌عنوان یک دغدغه ملی به‌منظور تعهد به مسئولیت اجتماعی خود، طرح‌های سلامت‌محور متعددی برای اعضای خانواده فولاد مبارکه و حمایت از ورزش‌های همگانی و قهرمانی به اجرا درآورده و هم‌اکنون طلایه‌دار حمایت از ورزش در کشور شناخته می‌شود.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی فولاد مبارکه، سلامت جسمی و روانی، افزایش انرژی و تمرکز، تقویت اعتمادبه‌نفس و توسعه و تحکیم روابط اجتماعی، عمده فواید ورزش از نگاه فردی است. در کنار این، توجه به ورزش در شرکت‌های بزرگ اقتصادی و صنعتی که به‌نوعی جزو مسئولیت‌های این مجموعه‌ها قلمداد می‌شود، نقشی مهم در بهره‌وری، شادابی کارکنان و بهبود فضا و محیط کاری سازمان، ایجاد روحیه همبستگی و تعامل اجتماعی در شرکت و ارتقای برند و جایگاه شرکت در افکار عمومی دارد.

فولاد مبارکه به‌عنوان یکی از بزرگ‌ترین تولیدکنندگان فولاد در ایران و منطقه، یکی از راهبردهای خود را مدیریت، تربیت و توسعه سرمایه‌های انسانی خود قرار داده و با سرمایه‌گذاری در این حوزه، ضمن ارتقای سلامت جسمی و روحی کارکنان خود و خانواده ایشان، با شناسایی استعدادهای ورزشی و حمایت از ورزشکاران و تیم‌های ورزشی، سهم ویژه‌ای در ارتقای جایگاه ملی و بین‌المللی ورزشکاران کشور در میادین ورزشی داخل و خارج از کشور داشته است.

تعهد شرکت فولاد مبارکه به مسئولیت‌های اجتماعی خود در سطح منطقه، استان و کشور، همواره الگویی شاخص برای شرکت‌های صنعتی بوده و این رویه در تمام دوران این شرکت تداوم ‌یافته است. این شرکت با ساخت و تجهیز اماکن ورزشی، حمایت مستمر از باشگاه سپاهان، برگزاری رویدادهای ورزشی و حمایت از ورزشکاران، فعالیت‌های ماندگاری را در حوزه ورزش از خود به یادگار گذاشته است.

بدون تردید فولاد مبارکه به نقش مهم ورزش در ارتقای سلامت کارکنان، توسعه جامعه و ایجاد روحیه همبستگی اعتقاد راسخ دارد. این شرکت با درک اهمیت مسئولیت اجتماعی خود، سرمایه‌گذاری قابل‌توجهی در حوزه ورزش انجام داده است که پذیرش هزینه‌های توسعه و نگهداری ورزشگاه 75 هزارنفری نقش‌جهان، حمایت از ورزش منطقه و ورود به ورزش قهرمانی با مشارکت و سرمایه‌گذاری در باشگاه فولاد مبارکه بخش دیگری از سیاست‌های حمایتی بزرگ‌ترین شرکت فولادسازی خاورمیانه در عرصه ورزش است و پرورش قهرمانان ملی و کمک به تیم‌های ملی ایران ازجمله دستاوردهای این بخش به شمار می‌آید.

فولاد مبارکه با انعقاد قرارداد با بیش از 500 باشگاه ورزشی در اصفهان و سایر شهرستان های همجوار شرکت، گام بلندی در مسیر سلامت نیروی انسانی خود برداشته و توانسته ضریب نفوذ فعالیت‌های ورزشی خود را به میزان 90 درصد در کارکنان و خانواده محترم ایشان تثبیت کند و ضریب استمرار بهره‌مندی خانواده فولاد از اماکن ورزشی را به 60 درصد ارتقا دهد.

باشگاه فرهنگی ورزشی فولاد مبارکه سپاهان، به‌عنوان باشگاهی حرفه‌ای با جذب و همراهی بیش از 2121 نفر ورزشکار، وظیفه هدایت و مدیریت 85 تیم ورزشی را بر عهده دارد که این تیم‌ها در مسابقات ملی و بین‌المللی افتخارآفرینی کرده و حائز مدال‌های گوناگون و رتبه‌های برتر ورزشی شده‌اند.

کسب عنوان قهرمانی مسابقات جهانی فوتسال کمپانی‌های بزرگ جهان، حضور خیره‌کننده در رقابت‌های متعدد جهانی ازجمله رقابت‌های شنا و دومیدانی، کسب 19 مدال رنگارنگ در مسابقات جهانی شنای فنلاند و عنوان نایب‌قهرمانی مسابقات بین‌المللی دوومیدانی روسیه که توسط تیم کارکنان فولاد مبارکه به دست آمده، نشان از صحت و تداوم مسیری است که این مجتمع صنعتی، دهه‌ها آن را ترسیم کرده و گام‌به‌گام در آن قدم برداشته است.

مدیریت فولاد مبارکه با کلان‌نگری و حمایت بی‌شائبه از ورزش سازمانی، ورزش همگانی و ورزش قهرمانی، بر این باور است که رشد جامعه و افزایش بهره‌وری در سایه جامعه سالم تحقق می‌یابد و در این راستا با افزایش نشاط اجتماعی و ترویج فرهنگ ورزش، به دنبال بسترسازی برای «خلق آینده‌ای بهتر» است.

در پایان فرارسیدن 26 مهرماه، روز «تربیت بدنی و ورزش» را به تلاشگران واحد امور ورزش و باشگاه فولاد مبارکه سپاهان و همچنین تمامی ورزشکاران، ورزش‌دوستان و فعالان این عرصه تبریک عرض می کنم و برای تمامی این عزیزان سلامتی، نشاط و پیروزی آرزومندم.

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز